برد ناپلئونی پرسپولیس در تبریز/ دربی شمال برنده نداشت

هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال با پیروزی سرخابی‌های تهران و تساوی دربی مازندران آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال، امروز -پنجشنبه ۸ آذر ماه- سه دیدار برگزار شد که شرح آن ها را در ادامه می خوانید:

امروز از ساعت ۱۵ دو تیم ماشین سازی و پرسپولیس در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز به مصاف هم رفتند که این دیدار پربرخورد، پرحاشیه و جذاب در نهایت با گلی که در دقیقه ۹۳ با ضربه سر شجاع خلیل زاده به ثمر رسید با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید تا پرسپولیس از این بازی مهم سه امتیاز خارج از خانه به دست آورد و خود را بیش از پیش به مدعیان قهرمانی نزدیک کند.

شاگردان برانکو با این پیروزی ۲۴ امتیازی شدند و با تعداد بازی برابر با پدیده و سپاهان اختلاف خود را با سپاهان به دو امتیاز و با پدیده به پنج امتیاز کاهش دادند.

در دیگر دیدار مهم امروز نساجی قائمشهر و سپیدرود رشت در ورزشگاه وطنی قائمشهر رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که این دیدار پرگل در نهایت با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

در این دیدار ابتدا محمد مهدی نظری در دقیقه ۴۵ نساجی را پیش انداخت اما در نیمه دوم سپیدرود با دو گل محمد غلامی در دقیقه ۵۷ از روی نقطه پنالتی و میلاد شیخ سلیمانی در دقیقه ۶۸ باخت را به پیروزی تبدیل کرد. هرچند این پایان کار نبود و مهرداد عبدی در دقیقه ۷۸ برای نساجی گلزنی کرد تا بازی با تساوی دو بر دو به پایان برسد.

در آخرین دیدار امروز هم استقلال تهران در ورزشگاه آزادی میزبان صنعت نفت آبادان بود و در یک بازی برتر با گل‌های فرشید باقری در دقیقه ۹، طارق همام در دقیقه ۲۴ و اللهیار صیادمنش در دقیقه ۷۴ به پیروزی سه بر صفر رسید تا ۲۱ امتیازی شود و به رده پنجم جدول صعود کند.

کد خبر 359965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.