نمایندگان مجلس به برکت جمهوری اسلامی افرادی دلسوز و شجاع هستند

اردستان_امام جمعه اصفهان گفت: امروز به برکت وجود نظام جمهوری اسلامی ایران مردانی بزرگ در دامان کشور پرورش یافته اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان اردستان؛ آیت الله یوسف طباطبایی نژاد امروز(پنجشنبه) در همایش ملی مدرس در دانشگاه پیام نور این شهرستان با بیان اینکه علما بعد از انبیا و اولیا الگو هستند، اظهار کرد: اگر امروز برای بزرگانی مانند شهید آیت الله مدرس همایش و مراسمی برگزار می کنیم هدف این است که برای ما الگو باشند چراکه مدرس حیات و مرگش برای همگان یک الگو است.

وی با بیان اینکه مسئولان باید در هر لباس و جایگاهی تنها به فکر خدمت به مردم باشند، گفت: در زمان آیت الله مدرس تنها این مرد بزرگ بود که به فکر پیشرفت و آبادانی مردم و کشور بود و دیگر نمایندگان نه تنها به فکر ایران نبودند بلکه با حق و حقیقت هم مخالف بودند.

امام جمعه اصفهان تصریح کرد: امروز به برکت وجود جمهوری اسلامی ایران مجلس شورای اسلامی شامل افرادی دلسوز و شجاع است که دغدغه آنان رفع مشکلات مردم است. 

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد با تاکید بر اینکه بعد از انقلاب اقدامات بسیاری در زمینه‌ زیرساخت‌هایی همچون آب، نیروگاه، برق و تلفن انجام  شده است، گفت: امروز موشک هایی داریم که دقیق به هدف مورد نظر برخورد می کند و در زمینه دفاعی پیشرفت خوبی داشته ایم این موضوع دقیقا همان چیزی است که آمریکا از آن می ترسد.

کد خبر 359942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.