ترس از دست دادن پست و مقام افراد را از بیان حق دور می کند

اردستان_نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: ترس داریم این پست و صندلی را از ما بگیرند ولی مدرس شجاع دلبسته دنیا نبود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان اردستان، مسعود پزشکیان امروز (پنجشنبه) در همایش ملی مدرس در دانشگاه پیام نور این شهرستان با بیان اینکه تمامی کارهایی که پیامبران انجام می دادند برای کسب رضای خدا بوده است، اظهار کرد: مشکلات امروز ما به خاطر نداشتن تقواست؛ اگر تقوا داشتیم امروز این مشکلات در جامعه وجود نداشت.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه گاهی محافظه‌کارانه عمل می کنیم، تصریح کرد: دلیل این موضوع تنها ترس نسبت به از دست دادن پست و مقام است، اما بزرگمردانی در تاریخ ایران همچون مدرس دلبسته دنیا نبودند و شجاعانه در مقابل ظلم و استبداد می ایستادند برای همین حرف حق را می‌زدند و جایگاه و صندلی برای آنان ارزشی نداشت.

وی با بیان اینکه بعد از ۴۰ سال از انقلاب فقر، بیکاری و اعتیاد در جامعه وجود دارد، افزود: برخی نمایندگان مردم فکر می کنند چون نماینده هستند باید در همه امور نظر دهند، کسی که جرات می کند بدون علم حرف بزند تقوا ندارد.

پزشکیان با اشاره به خاطره ای از مجلس شورای اسلامی گفت: یک روز از وزیر علوم سؤال شد، چرا جلوی توسعه دانشگاه‌ها گرفته نمی‌شود بر اساس همین سوال کارت زرد به وی داده شد ساعتی بعد دوباره نیز سؤال دیگری مطرح شد که چرا جلوی توسعه دانشگاه‌ها گرفته می‌شود باز هم همین نمایندگان کنونی کارت زرد دیگری به وزیر دادند، واقعا فکری پشت این کارت ها بوده است.

کد خبر 359937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.