معاون اول رییس جمهوری وارد کرمانشاه شد

معاون اول رییس جمهوری به منظور بازدید از مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه و اطلاع از آخرین وضعیت امدادرسانی به زلزله‌زدگان صبح پنجشنبه (هشتم آذرماه) وارد فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه و جمعی از مدیران استان از معاون اول رییس جمهوری و هیات همراه در فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه استقبال کردند.

معاون رییس جمهوری در این سفر یک روزه، علاوه بر بازدید از مناطق زلزله‌زده، در جلسه ستاد مدیریت بحران استان شرکت خواهد کرد تا ضمن دریافت آخرین گزارش‌ها از میزان خسارات وارد شده و اقدام های صورت گرفته برای اسکان، تصمیمات لازم را برای آغاز روند بازسازی و جبران خسارات اتخاذ کند.

وزیر راه و شهرسازی، رییس بنیاد مسکن، رییس جمعیت هلال احمر و رییس ستاد بحران کشور جهانگیری را در این سفر همراهی می کنند. جهانگیری نهم مردادماه امسال نیز به منظور افتتاح پنج‌هزارمین واحد مسکونی بازسازی شده در روستاهای زلزله زده استان و بازدید از این مناطق وارد کرمانشاه شد.

زلزله ۶.۴ ریشتری یکشنبه شب هفته جاری به حدی شدید بود که در تمام نقاط استان کرمانشاه احساس شد و اکثر مردم را به معابر عمومی و بوستانها کشاند. در پی وقوع این زلزله در شهرستان سرپل ذهاب ۷۷۱ نفر مصدوم شدند.

کد خبر 359919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.