تصادف در بزرگراه شهید خرازی

ساعتی پیش به دلیل سرعت زیاد و رعایت نکردن فاصله ایمنی، دو دستگاه خودرو سواری در بزرگراه شهید خرازی زیر پل شهید مطهری تصادف کرده و ترافیک این بزرگراه را افزایش دادند.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ترافیکی شهر، امروز چهارشنبه ساعت ۱۹- در محور خیابان توحید به سمت دانشگاه، پل شهید مطهری به سمت خیابان صائب و میدان قدس به سمت خیابان مدرس، حجم رفت و آمد خودروها بسیار سنگین است.

بر اساس این گزارش، مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید چمران ترافیک بسیار سنگینی دارد، همچنین در چهارراه ابن سینا به سمت میدان قدس ترافیک سنگینی مشاهده می‌شود.

ترافیک عبوری مسیر غرب به شرق خیابان مسجد سید حدفاصل تقاطع زاهد تا خیابان پنج رمضان ترافیک سنگین و مسیر جنوب به شمال خیابان حکیم نظامی نیز شلوغ است.

در مسیر رفت و برگشت خیابان شیخ صدوق شمالی، تردد خودروها به سختی انجام می‌شود که یکی از دلایل آن پارک دوبل خودروها و تغییر ناگهانی مسیر رانندگان است.

اگر از بزرگراه شهید صیاد شیرازی وارد خیابان جی شده و قصد حرکت به سمت میدان احمد آباد را دارید، بد نیست بدانید که در ترافیک سنگینی گرفتار خواهید شد.

مسیر روبه روی ترمینال کاوه از شمال به جنوب و برگشت این محور ترافیک سنگینی وجود دارد، در این نقطه از شهر پارک دوبل خودروها سهم زیادی در افزایش ترافیک دارد. ساعتی پیش به دلیل سرعت زیاد و رعایت نکردن فاصله ایمنی، دو دستگاه خودرو سواری در بزرگراه شهید خرازی زیر پل شهید مطهری تصادف کرده و ترافیک این بزرگراه را افزایش دادند.

حدفاصل پل خواجو تا پل فردوسی ترافیک سنگین است، هتل پل ورودی بلوار آیینه‌خانه به سمت پل فردوسی مشکلی در تردد خودروها وجود ندارد.

 اطراف میدان آزادی به ویژه مسیر ورود به خیابان‌های دانشگاه و سعادت‌آباد ترافیک بسیار سنگینی دارد.

کد خبر 359881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.