تمدید طرح تعویض رایگان کارت شهروندی تا ۱۰ آذر

قائم مقام شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت: آخرین مهلت طرح تعویض رایگان کارت‌های شهروندی دهم آذرماه است و این تاریخ تمدید نمی‌شود.

به گزارش ایمنا، بهنام اصلی‌زاده اظهار کرد: از زمان شروع طرح تعویض کارت‌های بلیط قدیمی با کارت‌های شهروندی که امکان بهره‌مندی مسافر از خدمات متعدد شهرداری و اخذ خدمات چندمنظوره برای همشهریان را در شهر تبریز فراهم می‌کند، تا پایان آبان ماه تعداد ۳۴۰ هزار قطعه کارت شهروندی تعویض و تبریز کارت جدید در اختیار مسافران و شهروندان قرار گرفته است.

وی ادامه داد: جهت کسب رضایتمندی شهروندان و رفاه حال مسافران، طرح تعویض رایگان کارت‌های شهروندی تا دهم آذر ماه تمدید شد که این تاریخ آخرین مرحله تمدید برای تعویض کارت‌های بلیط قدیمی با کارت شهروندی است.

قائم مقام شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت: شهروندان باید با اتمام اعتبار کارت قدیمی خود و مراجعه به مراکز فروش و شارژ کارت اتوبوسرانی، برای تعویض کارت بلیت‌های قدیمی خود با تبریز کارت به‌صورت رایگان اقدام کنند.

قائم مقام به گزارش روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه اظهار کرد: خوشبختانه طرح تعویض کارت‌های شهروندی به صورت مستمر در حال انجام است و مشکلات احتمالی با همکاری عوامل بانک شهر و کارشناسان اتوبوسرانی در حال رفع است و شهروندان می‌توانند درصورت بروز مشکل در کارت، به مراکز فروش و شارژ کارت بلیت مراجعه و نسبت به رفع مشکل خود اقدام کنند.

کد خبر 359822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.