پانزدهمین جشنواره فیلم مقاومت در اصفهان

پانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت از ۷ تا ۱۰ آذر در اصفهان همزمان با اکران‌های تهران در سینما سوره حوزه هنری برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا،‌ از امروز _چهارشنبه ۷ آذر ماه_ فیلم‌های جشنواره مقاومت در اصفهان اکران می‌شود سانس اول این اکران‌ها ساعت ۱۵_۱۷ و فیلم مستند بومرنگ به کارگردانی محسن تقی زاده و فیلم‌های داستانی ستون ۱۴۵۲ اثری از کرامت پورشهسواری و انجماد عقربه به کارگردانی عباس عمرانی بیدی و در سانس دوم ساعت ۱۷_۱۹ مستندهای نار و انار کاری از حیدر بنی حمزه و خوره به کارگردانی محمدرضا امامقلی و فیلم‌های داستانی راحانا، پنجشنبه و تا فردا روی پرده می‌روند.

در سانس سوم امروز ساعت ۱۹_۲۱ فیلم سرو زیر آب با حضور محمد علی باشه آهنگر  اکران می‌شود. پنجشنبه ۸ آذر ساعت ۱۵_۱۷ فیلم مستند مزرعه آلود و پسرم و فیلم‌های داستانی مستوره و بیسیم و در سانس دوم ساعت ۱۷_ ۱۹ مستند مشد عباس.. بودن یا نبودن به کارگردانی سید هاشم مرتضویان و فیلم‌های داستانی باز هم ساک سفرت را خودم می‌بندم، تک خوان و کانتینر ۱ و در سانس آخر ساعت ۱۹_ ۲۱ فیلم مستند زخم تازه اثری از سید محمد علی صدری نیا و فیلم‌های داستانی شیر، پرگار و زاویه و تاسوکی اکران می‌شوند.

جمعه ۹ آذر فیلم‌های مستند فرزند ایران و قله‌های برفی و فیلم‌های داستنی جمعه گل و آگهی در سانس اول ساعت ۱۵_۱۷ اکران می‌شوند همچنین سانس دوم ساعت ۱۷_۱۹ فیلم مستند آخرین فصل زندگی به کارگردانی ساسان فلاح فر و فیلم‌های داستانی دا، سر به راه، باز هم سکوت، سپیده و ته ته (گهواره) و در سانس آخر ساعت ۱۹_۲۱ فیلم‌های مستند گیسوان حلب و همشهری جنگ و فیلم‌های داستانی سازاق،‌ابتا و رویش اکران می‌شوند.

شنبه ۱۰ آذر سانس اول ساعت ۱۵_۱۷ مستند پرواز هدهد به کارگردانی مصطفی رزاق کریمی و فیلم داستانی مریم، تراس و ازحسکه با عشق و در سانس آخر این جشنواره ساعت ۱۷_۱۹ فیلم مستند حرمان به کارگردانی حمید عبداله زاده و فیلم‌های داستانی بعد از ظهر، دام، تالسا و سلفی سلفی روی پرده می‌رود.

کد خبر 359811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.