از منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان چه خبر؟

مدیر منطقه۱۰ شهرداری اصفهان از پیشرفت ۹۰ درصدی عملیات احداث خانه کودک استاد همایی خبر داد و گفت: برای احداث این فرهنگسرا ۹ میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده است.

عبدالرسول امامی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: احداث خانه کودک استاد همایی در خیابان معراج که تاکنون ۹۰ درصد پیشرفت داشته تا پایان سال بهره‌برداری می‌رسد. 

وی ادامه داد: عملیات احداث فرهنگسرای حصه در بزرگراه شهید اردستانی به مساحت ۱۸۰۰ مترمربع بعد از خیابان شهید رییسی جنب بوستان کوثر نیز در دست اجرا است و عملیات اجرایی این پروژه با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال در آینده‌ای نزدیک به پایان می‌رسد.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان از اجرای پروژه‌های روشنایی پارک‌های سطح منطقه با بودجه‌ای افزون بر چهار میلیارد ریال انجام شد، افزود: از جمله پارک‌هایی که روشنایی آنها در دستور کار قرار گرفته بود، شامل پارک‌های لاله، طرفه نژاد، صبا، کوره ملی، گلستان، شهید اول و بهار بود.

امامی خاطرنشان کرد: منطقه ۱۰ یکی از پرجمعیت‌ترین مناطق ۱۵ گانه شهرداری است که در آن محله‌های نیمه برخورداری وجود دارد به همین منظور برای ارتقاء پویایی منطقه و شهروندان باید سرانه فرهنگی آن افزایش یابد.

وی با ابراز خرسندی از افتتاح برج فرهنگی آذربهرام طی روزهای اخیر، تصریح کرد: این برج که به برج کبوتر شهرت داشته در گذشته به نوعی بلااستفاده مانده بود، اما از این لحظه با در نظر گرفتن تمهیدات لازم به یک مکان فرهنگی تبدیل شده است؛ با توجه به فرصت‌های فرهنگی در شهر اصفهان و همچنین فضاهای موجود در این شهر لازم است هر روز به اهداف مدیریت شهری نزدیک‌تر شویم.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با بیان اینکه برج کبوتر در منطقه ۱۰ به نوعی رها شده بود، اما در این مکان تاریخی به عنوان هویت شهر از این پس خدمات فرهنگی ارائه خواهد شد، افزود: موقعیت این برج دارای مزیت‌های ویژه‌ای از نظر دسترسی آسان و فضای سبز در اطراف آن است که این ویژگی‌ها سبب انتخاب این مکان برای اجرای برنامه‌های فرهنگی در شهر شد.

کد خبر 359801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.