ارایه بیش از ۳ هزار مشاوره به شهروندان

کارشناسان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان طی هفته گذشته سه هزار و ۷۲۲ مورد مشاوره از جمله اطلاعاتی در مورد برنامه‌های نکوداشت اصفهان و شماره تلفن شهرداری‌های مناطق ۱۵ گانه به شهروندان ارایه کردند.

به گزارش ایمنا و بر اساس اعلام اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان، شهروندان اصفهانی در هفته‌ای که گذشت، هفت هزار و ۳۳۰ مرتبه با مرکز ۱۳۷ تماس برقرار کردند که از مجموع تماس‌های واصل شده دو هزار و ۴۷۵ مورد مربوط به معاونت خدمات شهری معادل ۳۶ درصد، ۳۵۴ تماس معاونت عمران معادل پنج درصد و ۸۳ مورد نیز ترافیکی شامل یک درصد از مجموع کل پیام‌ها است.

این گزارش حاکی است از مجموع تماس‌های شهروندان ۹۲۰ مورد از قبیل ترکیدگی و بازماندن والو آب فضای سبز، گزارش ساخت و ساز بدون مجوز و جمع آوری لاشه حیوانات به صورت ویژه و فوری توسط کارشناسان این اداره به مسئولان اجرایی مناطق، ارجاع و نتیجه عملکرد آنها از طریقِ تماس با شهروندان پیگیری شد.

از مجموع تماس‌های شهروندان ۸۰۰ مورد از قبیل ترکیدگی و بازماندن والو آب فضای سبز و آب‌گرفتگی سطحی به صورت فوری توسط کارشناسان این اداره به مسئولان اجرایی مناطق، ارجاع و نتیجه عملکرد آنها از طریقِ تماس با شهروندان پیگیری شد که بازتاب آن رضایتمندی ۸۶ درصدی شهروندان بوده است.

در بخش بازخورد نیز به منظور پیگیری پیام‌های ارجاع شده به مناطق و اقدامات صورت گرفته، سه هزار و ۸۴۹ تماس با شهروندان برقرار شده است.

کارشناسان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان طی هفته گذشته سه هزار و ۷۲۲ مورد مشاوره از جمله اطلاعاتی در مورد برنامه‌های نکوداشت اصفهان و شماره تلفن شهرداری‌های مناطق ۱۵ گانه به شهروندان ارایه کردند.

به گزارش ایمنا، شهروندان اصفهانی می‌توانند همه روزه به صورت ۲۴ ساعته با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان تماس گرفته و مسائل و مشکلات خود را در بخش‌های خدمات شهر، عمران و ترافیک شهری مطرح و از راهنمایی و مشاوره کارشناسان این اداره در حوزه مدیریت شهری استفاده کنند.

کد خبر 359797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.