برتری بیش از پنجاه درصدی ذوب آهن برابر فولاد+جدول

تیم فوتبال ذوب آهن در حالی به مصاف فولاد خوزستان می‌رود که تعداد پیروزی‌هایش در دیدارهای رو در رو بیشتر از دو برابر رقیب است.

به گزارش ایمنا، ذوب‌آهن و فولاد در حالی ۳۲ بار در لیگ برتر به مصاف هم رفته‌اند که ذوب‌آهن با ۱۴ پیروزی سهم بیشتری از فولادی دارد که ۶ پیروزی برابر رقیب اصفهانی در کارنامه خود ثبت کرده است. دو تیم در طول این ۳۲ بازی ۶۰ بار گلزنی‌ کرده‌اند که باز هم ذوب‌آهن با ۳۷ گل زده سهم بیشتری از فولادی‌ها دارد.

در رویارویی‌های دو تیم در اهواز ذوب آهن ۶ و فولاد سه مرتبه پیروز شده‌اند ضمن اینکه شش بازی نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

در دو رویارویی فصل گذشته دو تیم ذوب آهن در کسب پیروزی برابر تیم اهوازی ناکام بود و دیدار رفت در اصفهان با پیروزی فولاد و بازی برگشت در اهواز با تساوی یک بر یک به پایان رسید، هرچند دو فصل قبل ذوب آهن هر دو دیدار رفت و برگشت را از فولاد برد.

فولاد و ذوب آهن فردا در حالی در اولین دیدار هفته چهاردهم لیگ برتر از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه در اهواز به مصاف هم می‌روند که نیمکت هر دو تیم تا این مقطع از لیگ با نتایج ضعیفی که گرفته‌اند دستخوش تغییر شده است هرچند فولاد با برد هفته پیش برابر پیکان کمی از وضعیت بحران خارج شد اما ذوب آهن همچنان با سرمربی جدیدش به دنبال پیروزی پس از مدت‌ها است.

آمار کامل رویارویی‌های دو تیم در لیگ برتر به شرح زیر است:

کد خبر 359787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.