۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۷
یک گوشی با ۱۶ دوربین!

شرکت ال جی به تازگی گوشی جدیدی ساخته است که مجهز به ۱۶ لنز با فاصله‌های کانونی و ویژگی‌های مختلف است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، در آغاز ورود گوشی‌های همراه به دنیای تکنولوژی، گوشی‌های موبایل از داشتن دوربین و ثبت عکس و فیلم بی‌بهره بودند. اکنون با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی، شاهد پیدایش گوشی‌هایی مجهز به دو یا چهار دوربین هستیم. در واقع تمایل به ساخت گوشی‌های جدید با قابلیت لنزهای بیشتر، ما را هر چه سریع‌تر به سوی دنیای آینده پیش می‌برد.

پیش از این شایعاتی در مورد یکی از گوشی‌های شرکت نوکیا بر سر زبان‌ها افتاد که دارای پنج دوربین بود. شاید از شنیدن این موضوع کمی تعجب کنید، اما محصول جدید شرکت ال جی با نام " Light L16"، که به تازگی اختراع خود را به ثبت رسانده است، یک گوشی هوشمند است که دارای ۱۶ دوربین است.

جالب است بدایند که حق امتیاز این گوشی توسط اداره ثبت اختراعات و علامت‌های تجاری ایالات متحده (USPTO) در هفته جاری به ثبت رسید. ابداع جدید شرکت ال جی از یک دوربین اصلی برخوردار است که مجهز به ۱۶ لنز با فاصله‌های کانونی و ویژگی‌های مختلف است.

بنابراین کاربران با یک ضربه آهسته قادر خواهند بود از هر ۱۶ لنز دوربین به طور همزمان استفاده کنند و عکس ۵۲ مگاپیکسلی مورد علاقه خود را بگیرند. همچنین ثبت زاویه دید گسترده از مناظر زیبا برای افراد میسر خواهد بود. عمق سایه‌های تصاویر برای گرفتن عکس‌های چهره نیز در این گوشی دقیق‌تر است و کاربران می‌توانند پس از گرفته شدن عکس، فوکوس آن را تغییر دهند.

یک لنز جداگانه برای گرفتن عکس‌های سلفی نیز در قسمت جلوی گوشی وجود دارد که امکان ثبت ۱۶ عکس سلفی را در یک زمان فراهم می‌کند و با استفاده از دوربین پشت گوشی که به صورت یک آینه عمل می‌کند، دقت عکس‌ها بیشتر می‌شود.

کد خبر 359724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.