تاریخ فراموش شده اصفهان در "روز اصفهان" زنده شد

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: برنامه‌ها هوشمندانه و با مدیریت هزینه‌ اجرا شد، تاریخ فراموش شده اصفهان در "روز اصفهان"دوباره زنده شد.

کوروش خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص  کیفیت برنامه‌های  "روز اصفهان" اظهار کرد: برنامه‌ها هوشمندانه و با مدیریت هزینه‌ به خوبی اجرا شد و تاریخ فراموش شده اصفهان در "روز اصفهان" دوباره زنده شد.

وی با بیان اینکه برای برگزاری جشن‌ در سطح شهر در ایام " روز اصفهان" باید به جای استفاده از هنرمندان سرشناس کشوری از هنرمندان ناشناس و جوان اصفهانی استفاده شود، افزود: گرچه در نگاه اول استفاده از جوانان در حیطه موسیقی غیر منتظره به نظر برسد اما در سال‌های آینده موفقیت‌های چشمگیری به دست خواهند آورد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر مشارکت عموم مردم و به ویژه جوانان در ویژه برنامه‌های اجتماعی ادامه داد: برای مدیریت و طراحی برنامه‌ها باید از جوانان اصفهانی استفاده کنیم به عنوان مثال در هفته گذشته به مناسبت هفته کارآفرینی حدود ۴۰ برنامه توسط جوانان کارآفرین در سطح استان اجرا شد که شهرداری برای این برنامه‌ها هزینه نکرد و بازخورد بسیار خوبی در سطح جامعه و فضای مجازی داشت و از طرفی دیگر جوانان کارآفرین از اینکه درگیر برنامه‌ها بودند، احساس رضایت می‌کردند.

وی با بیان اینکه کیفیت بالای برنامه‌ها نقاط ضعف را می‌پوشاند، ادامه داد: برگزاری برنامه‌ها در فضای عمومی از جمله چوگان بازی در میدان نقش جهان چهره شهر را جذاب‌تر کرده بود و با استقبال بی سابقه مردم روبه‌رو شد.

کد خبر 359716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.