سپاه و بسیج آماده امدادرسانی به زلزله‌زدگان کرمانشاه هستند

نطنز-مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مجموعه نیروهای سپاه و بسیج در حوزه بهداشت و درمان و امداد و نجات، آماده کمک‌رسانی به آسیب‌دیدگان زلزله هستند.

سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران در حاشیه مراسم یادواره شهدای شهر بادرود در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، پیرامون کمک نیروهای بسیج و سپاه به زلزله‌زدگان کرمانشاه و سرپل‌ذهاب اظهار کرد: در تماس با سردار ریحانی، فرمانده سپاه استان کرمانشاه، بلافاصله نیروهای بسیج و سپاه جهت کمک به مصدومان حادثه وارد میدان شدند، اما حادثه خیلی جدی نبود و فقط تعدادی منازل قدیمی آسیب دیده بود.

وی گفت: خوشبختانه بر اساس اطلاعات دریافتی و جمع‌بندی ستاد بحران استان، این زلزله تنها تعدادی مصدوم داشته است.

وی با تاکید بر اینکه مجموعه نیروهای سپاه و بسیج هم در حوزه بهداشت و درمان و هم در حوزه امداد و نجات، آماده کمک‌رسانی به آسیب‌دیدگان زلزله هستند، خاطرنشان کرد: خوشبختانه با تلاش نیروهای امدادی شرایط عادی در مناطق زلزله زده حاکم است.

سخنگوی سپاه پاسداران افزود: تمام دستگاه‌ها از جمله سپاه و بسیج در آمادگی کامل به سر می برند و فرمانده کل سپاه به فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه اختیار کامل داده‌اند که در صورت نیاز، مجموعه امکانات سپاه در سراسر کشور را برای کمک رسانی به زلزله زدگان به کار گیرد.

کد خبر 359712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.