فروشگاه‌های شهروند توسعه می‌یابند

رییس هیئت مدیره شرکت شهروند گفت: فروشگاه‌های شهروند می‌توانند به عنوان برند شهرداری‌ها ضمن تأمین مایحتاج عمومی شهروندان، در زمینه تنظیم بازار و کمک به اقتصاد خانوار موثر باشند.

به گزارش ایمنا، محمد حقانی با اشاره به تجربه ۲۵ ساله فروشگاه‌های شهروند در زمینه تأمین کالا و مایحتاج عمومی شهروندان، اظهار کرد: شرکت شهروند از همان بدو تأسیس با در نظر گرفتن شاخصه‌های دقیق و کارشناسی، به دنبال استانداردسازی در زنجیره‌های تأمین کالا بوده است.

وی برخورداری عموم شهروندان از خدمات اجتماعی را از مصادیق عدالت در شهر دانست و خاطرنشان کرد: خدمات فروشگاه شهروند به عنوان یکی از مجموعه‌های تحت نظارت شهرداری تهران از جمله ارکان خدمات اجتماعی است که باید در تمام نقاط پایتخت و سایر استان‌ها در دسترس عموم شهروندان قرار گیرد. به همین جهت انتظار می‌رود با همکاری شهرداری‌ها در سراسر کشور زیرساخت‌های لازم برای توسعه فروشگاه‌های شهروند فراهم شود.

حقانی با اشاره به ظرفیت بالای فروشگاه‌های شهروند در تحقق اهداف مدیریت شهری تصریح کرد: حضور فروشگاه‌های شهروند و دسترسی عموم شهروندان به خدمات این مجموعه نقش بسزایی در بهبود کیفیت زندگی شهری خواهد داشت چرا که تأمین حجم بالایی از کالا و خدمات مورد نیاز شهروندان در زیر یک سقف، طبیعتاً کاهش سفرهای شهری، بهبود ترافیک و در نهایت کمک به حفظ محیط زیست را به دنبال خواهد داشت.

رییس هیئت مدیره شرکت شهروند از شهرداری‌ها به عنوان حکومت‌های محلی یاد کرد که باید به طور منسجم و همسو با دولت برای تأمین رفاه شهروندان اقدام کنند و افزود: فروشگاه‌های شهروند می‌توانند تحت عنوان برند شهرداری‌ها ضمن تأمین مایحتاج عمومی شهروندان، در زمینه تنظیم بازار و کمک به اقتصاد خانوار موثر واقع شوند.

وی با اشاره به عملکرد مثبت فروشگاه‌های شهروند در تلاطم‌های اقتصادی چند ماه اخیر گفت: در شرایط اقتصادی حاکم بر کشور و فشار معیشتی مضاعفی که به خانوارها وارد شده، تأمین اقلام ضروری شهروندان در هر شرایطی ضرورت انکار ناپذیر است، از همین رو فروشگاه‌های شهروند ضمن پیش‌بینی‌های دقیق و درست از شرایط بازار توانستند نقش مؤثری در آرامش بازار و تأمین کالای مورد نیاز شهروندان ایفا کنند.

کد خبر 359703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.