انتشار غیرقانونی «همه می‌دانند» در اینترنت

اصغر فرهادی در حالی از انتشار غیرقانونی «همه می‌دانند» در فضای مجازی خبر داد که این فیلم هنوز روی پرده سینماهای چندین کشور جهان است.

به گزارش ایمنا، اصغر فرهادی، نویسنده و کارگردان ایرانی، در یادداشتی در صفحه اینستاگرام خود، با ابراز تاسف از انتشار نسخه‌ای از فیلم «همه می‌دانند» خبر داد و نوشت: متاسفانه نسخه‌ای از فیلم «همه می‌دانند» در فضای مجازی منتشر شده است.

وی ادامه داد: با توجه به آنکه هنوز فیلم در بسیاری از کشورها به روی پرده نرفته و در حال حاضر نیز نمایش آن در بعضی از کشورها ادامه دارد، انتشار غیر قانونی این فیلم روند اکران آن را دچار آسیب خواهد کرد.

کارگردان فیلم «همه می‌دانند» در ادامه این یادداشت، اضافه کرد: به همین خاطر انتشار و کپی این فیلم تا پیش از پایان اکران‌های سایر کشورها مورد رضایت تهیه کنندگان نیست. لازم به ذکر است موارد نقض کپی‌رایت مالکان اثر به صورت قانونی پیگیری خواهد شد.

به گزارش ایمنا، فیلم «همه می‌دانند» که دومین تجربه فیلمسازی فرهادی، کارگردان مشهور ایرانی، در خارج کشور است، با بازی پنه لوپه کروز و خاویر باردم، این روزها روی پرده برخی سینماهای اروپا و سایر نقاط جهان است. براساس اطلاع روابط عمومی این فیلم، با انتشار غیرقانونی «همه می‌دانند» در فضای مجازی، ممکن است به اکران آن لطماتی وارد شود.

کد خبر 359694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.