۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۴
با احتیاط برانید

در ساعات پر تردد برای در امان بودن از خطر تصادف یا واژگونی باید با احتیاط بیشتری رانندگی کرده و به خصوص در بزرگراه ها فاصله ایمنی را رعایت کنید.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ترافیکی شهر، سه شنبه ساعت ۱۹- زیرگذر میدان امام علی(ع) در مسیرهای منتهی به خیابان‌های عبدالرزاق و هاتف بسیار شلوغ، اما خروجی این میدان به سمت میدان احمدآباد خلوت است.

بر اساس این گزارش، در خیابان شمس آبادی حدفاصل خیابان شیخ بهایی تا خیابان عباس آباد پارک دوبل خودروهایی که بیشتر برای مراجعه به مطب پزشکان به این نقطه از شهر سفر کرده‌اند، باعث ایجاد ترافیک شده است.

در خیابان کاوه حدفاصل تقاطع کاوه تا بهارستان همچنین خیابان رباط تردد خودروها به دلیل پارک دوبل خودروها با کندی انجام می‌شود، در مسیر چهارراه شریعتی به سمت خیابان چهارباغ بالا ترافیک روان است.

خروجی بزرگراه شهید صیاد شیرازی به سمت خیابان جی  تا میدان احمدآباد ترافیک سنگینی مشاهده می‌شود.

از پل مطهری تا خیابان صائب  رفت و آمد خودروها به سختی انجام می‌شود، خیابان نشاط حدفاصل چهارراه شکرشکن تا چهارراه نقاشی ترافیک سنگینی دارد، اما میدان احمدآباد و خیابان های بزرگمهر و سروش رفت و آمد روان است، در ساعت پر تردد برای در امان بودن از خطر تصادف یا واژگونی باید با احتیاط بیشتری رانندگی کرده و به خصوص در بزرگراه ها فاصله ایمنی را رعایت کنید.

در مسیر رفت و برگشت خیابان شیخ صدوق شمالی، تردد خودروها به سختی انجام می‌شود که یکی از دلایل آن پارک دوبل خودروها و تغییر ناگهانی مسیر رانندگان است.

کد خبر 359689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.