۲۰۰ نفر در برف و سیلاب‌های اخیر اصفهان نجات یافتند

رییس اداره عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر اصفهان گفت: ۱۷ نفر تیم عملیاتی در قالب هفت تیم و۳۲ نفر نیروی عملیاتی در قالب شش تیم برای امداد رسانی به حادثه دیدگان برف و کولاک و سیل و آب گرفتگی استان اعزام شدند.

محمد محمدیان در گفت‌وگو  با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه طی دو روز گذشته امداد رسانی به ۱۳۱ نفر حادثه دیده در برف و کولاک در سطح استان اصفهان انجام شده است، اظهار کرد: از این تعداد ۱۲۸ نفر در سمیرم و سه نفر در فریدونشهر بودند که ۱۷ نفر تیم عملیاتی در قالب هفت تیم برای امدادرسانی به این حادثه دیدگان اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در بخش سیل و آب گرفتگی در شهرستان اصفهان، دهاقان، سمیرم و کوهپایه ۷۲ نفر آسیب دیدند، افزود: ۳۲ نفر نیروی عملیاتی در قالب شش تیم به این مناطق اعزام شدند و عملیات خارج کردن آب گرفتگی منازل و امداد رسانی به مصدومان را انجام دادند. علاوه بر این نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر اصفهان توزیع پتو و نایلون را در منطقه سمیرم نیز بر عهده داشتند.

رییس اداره عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان با بیان اینکه از ۱۲۸ نفر مانده در برف شهرستان سمیرم ۷۹ نفر  عشایر  بودند، تصریح کرد: عشایر در اصفهان هنوز مستقر هستند و خارج نشدند و احتمال بروز حوادث و مصدومیت برای آنها وجود دارد، اما برای مسافران در راه مانده رعایت نکات ایمنی مانند همراه داشتن البسه کافی، زنجیر چرخ  و مجهز کردن خودرو و اطمینان از ایمن بودن آن را توصیه می‌کنیم.

کد خبر 359684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.