سواحل مدیترانه، نخستین سنگر بسیج در مقابل اسراییل است

شهرضا - نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: نخستین سنگر بسیج در سواحل مدیترانه در مقابل اسراییل ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، حجت الاسلام رحمت‌الله صادقی امروز (دوشنبه) در همایش اقتدار بسیجیان که در سالن شهید طحانی این شهرستان برگزار شد، با اشاره به بخش‌هایی از سخنان امام خمینی(ره) درخصوص بسیج، اظهار کرد: بسیجیان همواره مورد عنایت امام راحل(ره) بودند و ایشان همواره سخنانی در اوصاف پسنیده بسیجیان می‌فرمودند.

وی  با بیان اینکه بسیجیان همواره در خدمت مردم بوده و برای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی تلاش کرده‌اند، خاطرنشان کرد: اعضای مخلص بسیج در طول انقلاب و در سخت‌ترین شرایط در مناطق عملیاتی و جنگی و سایر عرصه‌ها حاضر شده‌اند و با همه توان برای رفع مشکلات و خدمت به مردم کوشیده‌اند.

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با بیان اینکه یکی از آرمان‌های امام راحل(ره) صدور انقلاب اسلامی بود، تاکید کرد: امروزه کشورهای اسلامی نظیر یمن، سوریه و فلسطین با الهام از تفکر بسیجی و اقدام تاریخی امام راحل(ره) در سازماندهی این نیرو، توانسته‌اند با بسیج مردمی در مقابل تهاجم و تجاوز بیگانگان و گروهک‌های تروریستی ایستادگی کنند.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به تحولات منطقه خاورمیانه، یادآور شد: نخستین سنگر بسیج در سواحل مدیترانه در مقابل اسراییل به عنوان مهمترین دشمن اسلام و انقلاب، ایجاد شده که باعث هراس آنان شده و اقتدار بسیج را به نمایش گذاشته است.

وی با بیان اینکه بسیج بازوی توانمند انقلاب و حامی ارزش‌های اسلامی و مذهبی است، تاکید کرد: مدیران کشور برای خدمت به مردم و رفع مشکلات کشور، باید روحیه بسیجی داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان، نظم و انضباط را از ویژگی‌های بسیجیان برشمرد و افزود: بسیجیان وفادارترین افراد به آرمان‌های انقلاب اسلامی و ولایت فقیه هستند که در طول تاریخ انقلاب بارها اخلاص و وفاداری خود را ثابت کرده‌اند.

حجت الاسلام صادقی برخورداری از بصیرت و دانش کافی را از ویژگی‌های بسیجیان دانست و تصریح کرد: بسیجی همواره در مقابل شبهات و تهاجم فرهنگی دشمن، بصیرت افزایی می‌کند و اجازه نمی‌دهد دستاوردهای انقلابی که حاصل خون هزاران شهید و ایثارگری رزمندگان است، هدف تبلیغات سوء دشمنان قرار گیرد.

وی ادامه داد: بسیجی دشمن شناس است و دوستان و دشمنان را به خوبی می‌شناسد، از دوستان حمایت می‌کند و در مقابل دشمنان مواضع‌گیری قاطع دارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان، حمایت از مستضعفان را از ویژگی‌های بسیجیان برشمرد و افزود: نیروهای بسیجی همواره در کنار اقشار نیازمند و مستضعف جامعه بوده و با همه توان به آن‌ها خدمت کرده‌اند.

حجت الاسلام صادقی با بیان اینکه بسیجی تنها به امور بیرونی توجه ندارد، تاکید کرد: یک بسیجی با جهاد اکبر در راه خدا با نفس مبارزه و خودسازی می‌کند.

وی با بیان اینکه مسئولان کشور باید از توان و استعداد بسیجیان استفاده کنند، تصریح کرد: بسیجی اهل بخل، حسد و ریاکاری نیست، بسیجیان حقیقی با اخلاص در عمل و روحیه جهادی تلاش می‌کنند تا انقلاب از گذرگاه‌های سخت عبور کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان اظهار کرد: نیروهای بسیجی تابع و گوش به فرمان ولایت فقیه هستند و در عمل به تدابیر رهبر معظم انقلاب بر یکدیگر سبقت می‌گیرند.

کد خبر 359672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.