استان اصفهان در ردیف ۵ استان برتر کشور قرار دارد

گلپایگان- نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: استان اصفهان در ردیف پنج استان برتر کشور از نظر موقعیت گردشگری است و پتانسیل‌های خوبی در زمینه دامداری، کشاورزی، صنعت و خدمات دارد که باید از آن به بهترین شکل ممکن بهره برد.

علی بختیار در گفت‌ و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان اظهار کرد: در مجلس دهم پیگیر اجرای قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان شدیم به طوری که در اجرای این قانون مستثنایی وجود نداشته باشد.

وی افزود: با اجرای این قانون تحرک و پویایی در کشور ایجاد خواهد شد و بدنه مدیریتی کشور را به سمت جوان‌گرایی حرکت می‌دهیم.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: در راستای اجرای این قانون به صورت شفاف و کامل و تصویب همه لوایح این قانون شامل صندوق تأمین اجتماعی، صندوق بازنشستگی فولاد و صندوق بازنشستگی کشوری و سایر صندوق‌ها می‌شود و باید از بدنه مدیریتی کشور حذف شوند.

وی تصریح کرد: استاندار اصفهان طبق مصوبه مجلس در قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان نخستین استانداری بود که استعفا داد.

بختیار با اشاره به این‌که استاندار جدید اصفهان بازنشسته نیست، تاکید کرد: رضایی، استاندار جدید عضو هیئت علمی دانشگاه بوده و محدودیتی برای بازنشستگی ندارد و از طرفی سال‌ها مدیر دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بوده است.

وی خاطرنشان کرد: اگر اتحاد، انسجام، برادری و همبستگی در بین مدیران استان وجود داشته باشد و درگیری سیاسی و جناحی در بخش‌های مختلف استان نباشد، قطعا استاندار اصفهان برای برطرف شدن مشکلات و معضلات موفق خواهد شد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های استان عنوان کرد: استان اصفهان در ردیف پنج استان برتر کشور از نظر موقعیت گردشگری است و پتانسیل‌های خوبی در زمینه دامداری، کشاورزی، صنعت و خدمات دارد که باید از آن به بهترین شکل ممکن بهره برد.

 بختیار تأکید کرد: استان اصفهان می‌تواند بهترین استان‌ کشور باشد مشروط بر این که تمام مدیران برای منافع استان تلاش کنند، موضوع اصلی اشتغال، بیکاری جوانان ، اقتصاد و معیشت است و با توجه به پتانسیل و ظرفیت‌ها، استان اصفهان باید پیشرفت کند.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: استاندار سابق اصفهان بروکراسی اداری در زمینه سرمایه‌گذاری‌ را برطرف کرد، پس از اتمام عملیات جاده مواصلاتی موته- گلپایگان یکی از مدیران استان‌های دیگر دستور داده بود که بروید تابلوهای نصب شده را تخریب کنید، اما با دستور سریع مهرعلیزاده از این اقدام جلوگیری شد.

کد خبر 359604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.