لزوم ایجاد نشاط اجتماعی منطبق با فرهنگ شهر

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان افسردگی را عامل کاهش خلاقیت فرهنگی، سرمایه اجتماعی و کاهش امید به زندگی در شهر دانست و گفت: با افزایش نشاط اجتماعی، شاهد بهبود و ارتقا فرهنگ شهروندی خواهیم بود.

محمد عیدی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: افزایش امید به زندگی بدون در نظر گرفتن نشاط اجتماعی فراهم نمی‌شود، زیرا بدون شک با افزایش نشاط و امید به زندگی در شهر، بسیاری از آسیب‌های اجتماعی کاهش می‌یابد.

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های با نشاط در مناسبت‌های مختلف، خاطرنشان‌کرد: مناسبت‌هایی مانند "روز اصفهان" یک نقطه فرآیند برای افزایش نشاط شهروندی است؛ با شکوه برگزار شدن این مناسبت‌ها و استقبال شهروندان بر تداوم برنامه‌ها بسیار تاثیرگذار است.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با بیان اینکه خشکی رودخانه و وضعیت رکود اقتصادی بر روحیه شهروندان تاثیر منفی دارد، خاطرنشان کرد: با وجود چنین شرایطی لازم است با ایجاد برنامه‌های مختلف در افزایش نشاط شهروندی گام برداریم، البته باید به دنبال نشاط اجتماعی منطبق با فرهنگ شهر باشیم تا بتوانیم از مزایای آن در ارتقاء فرهنگ شهروندی استفاده کنیم.

کد خبر 359543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.