رویداد استارت‌آپی بانوان اصفهان افتتاح شد

دومین رویداد استارت‌آپی بانوان در اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان عصر جمعه افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شرکت‌کنندگان در این استارت‌آپ افراد صاحب ایده، جویای کار و علاقمند به آشنایی با کسب وکارهای جدید و همچنین اقشار مختلف جامعه به‌ویژه دانشجویان، نخبگان استانی و دختران برتر استان با ایده های نو همراه بودند.

هدف  از این برنامه افزایش کیفیت اخلاقی و بهبود بخشیدن تصمیم گیری و عملکردها است.

هوش مالی، اقتصادی و اخلاق کسب و کار یکی از پایه های مهم آموزشی برای پیاده‌سازی ایده ها به منظور تبدیل شدن آن به شغل است.

در این رویداد ایده های زیادی مطرح شد اما آنچه اهمیت دارد به مرحله اجرا و عمل رسیدن این ایده هاست.

در برنامه استارت‌آپ تاکید می شود؛ فارغ از اینکه نتیجه نهایی پیاده سازی ایده چه باشد، شبکه سازی مهم ترین خروجی برای شرکت کنندگان است. در چنین همایش هایی کاربران این فرصت را پیدا می کنند تا با افراد بسیاری آشنا شوند و ارتباطات خود را گسترش دهند.

درد این رویداد استارت‌آپی داوطلبان در مدت ۶۰ ثانیه، ایده خود را برای حضار شرح دادند . پس از ارائه ۵۳ ایده مطرح شده، به حضار زمانی ۱۰ دقیقه ای داده شد تا بر روی عناوین ذکر شده فکر کنند و در نهایت به سه مورد برتر رای دهند. در این فاصله ایده دهندگان نیز تلاش کردند تا افراد بیشتری را به سمت پروژه خود جلب نمایند.

 در روزهای آتی استارت آپ بانوان، تیم ها با راهنمایی مربیان رویداد، بر روی پیاده سازی ایده های خود کار می کنند و در نهایت تلاش می نمایند تا با ارائه موفق کار خود در روز پایانی، رای هیئت داوران را به خود اختصاص دهند.

در این بین افرادی به عنوان مربی که در زمینه‌های مختلف دارای تخصص هستند و یا سابقه ایجاد استارت‌آپ را دارند گروه‌ها را در راستای اجرایی کردن ایده‌هایشان راهنمایی و کمک می‌کنند، با این اوصاف روز دوم کاملاً به اجرایی کردن استارت‌آپ سپری و کارگاه‌های آموزشی کوتاه مدت نیز برگزار خواهد شد

هفته جهانی کارآفرینی بزرگداشتی است برای نوآوران و کارآفرینانی که به دنبال راه اندازی استارت‌آپ خود در حوزه‌هایی برای سبک زندگی، رشد اقتصادی و گسترش رفاه بشر هستند.

 در طول یک هفته از ماه نوامبر، این اتفاق برای الهام بخشی مردم سراسر دنیا از طریق فعالیت های محلی، ملی و جهانی برپا می شود، هدف این رویدادها کمک به آن ها برای کشف پتانسیل های بالقوه‌شان در حوزه نوآوری و کارآفرینی است.

دنیا به کارآفرینان بیشتری احتیاج دارد. جامعه های مختلف باید متوجه اهمیت این موضوع نسبت به گذشته باشند. هفته جهانی کارآفرینی ایده ای بسیار بزرگتر از طرح برگزاری آن است و نشان می دهد که می توانیم تا چه اندازه الهام بخش افراد باشیم تا بخشی از جامعه جهانی باشند، کارها را از طریق راه‌های بهتری انجام دهند و زندگی را برای شهروندان اکوسیستم خود بهبود ببخشند.

کد خبر 359491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.