اختصاص اعتبارات حمایتی نیازمند انجام فعالیت‌های فرهنگی و هنری است

تیران-مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اصفهان گفت: کیفت بخشی و تمرکز بر فعالیت‌های فرهنگی و هنری کانون‌های مساجد در اولویت است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، حجت الاسلام محمدرضا نیستانی در همایش کتابداران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد تیران و کرون اظهارکرد: در کنار توسعه کمی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کیفت بخشی و تمرکز بر فعالیت‌های فرهنگی و هنری کانون‌های مساجد در اولویت است.

وی افزود: افزایش تعداد کانون‌های مساجد بر اساس تقاضا و وضعیت جمعیت هر محله است و باید با تاسیس یک کانون فرهنگی و هنری عضوگیری و فعالیت‌های شاخص فرهنگی و هنری انجام شود.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اصفهان با بیان اینکه ثبت اعضا در سامانه سجا از اولویت خاصی برخوردار است، تصریح‌کرد: بعضی از کانون‌ها فاقد عضو هستند و باید برای این دسته از مراکز تعیین تکلیف شود.

وی اختصاص اعتبارات حمایتی برای کانون‌های مساجد را نیازمند انجام فعالیت‌های موثر فرهنگی و هنری دانست و گفت: فعالیت‌های بدون محتوا و یا بدون پشتوانه فکری مورد حمایت و توجه قرار نمی‌گیرد و مدیران این مراکز باید کار ویژه برای فعالیت‌های خود تعریف کنند.

حجت الاسلام نیستانی با بیان‌اینکه در گذشته جنبه‌های هنری در کانون‌ها کمتر مورد توجه بوده است، خاطرنشان کرد: پیش‌بینی برگزاری دوره‌های هنری، جشنواره‌های فرهنگی، هنری و فعالیت‌های شاخص در این حوزه به صورت شهرستانی، استانی و کشوری صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه کانون امام حسن مجتبی(ع) تیران در بین کانون‌های استان اصفهان وحتی کانون‌های کشور خوش درخشیده است، افزود: فعالیت‌های این کانون به روز بوده و به سلایق جوانان ونوجوانان توجه کرده‌ و در اجرای فعالیت‌های ستاد عالی مشارکت داشته است.

کد خبر 359487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.