رویداد استارت‌آپ بانوان آموزشی و تجربی است

رییس شورای عالی بانوان اتاق بازرگانی اصفهان گفت: رویداد استارت‌آپی بانوان، یک رویداد آموزشی و تجربی است و البته جنسیت در این گونه برنامه ها مهم نیست زیرا منفعت استان و کشور در اولویت است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، زهرا اخوان نسب در دومین رویداد استارتاپ بانوان در اتاق بازرگانی،صنایع،معادن و کشاورزی اصفهان، اظهار کرد: رویداد استارتاپی بانوان، یک رویداد آموزشی و تجربی است، در این برنامه شرکت‌کنندگان پرانگیزه‌ای شامل برنامه‌نویسان، مدیران تجاری، علاقه‌مندان استارت ‌آپ و ... گرد هم آمده اند تا ایده‌هایشان را مطرح کنند، گروه تشکیل بدهند و هر گروه ایده ای را اجرا کند.

وی تاکید کرد: جنسیت در این گونه برنامه ها مهم نیست زیرا منفعت استان و کشور در اولویت است.

اخوان نسب افزود: شورای عالی بانوان اتاق بازرگانی اصفهان یکی از ارگان های فعال در عرصه بانوان است که تا کنون اقدامات مفید در حوزه حمایت از بانوان فعال در عرصه های مختلف انجام داده است و یکی از این اقدامات در نظر گرفتن برنامه ای برای حمایت از استارت‌آپ ها است .

رییس شورای عالی بانوان اتاق بازرگانی اصفهان گفت: تقریباً از سه ماه پیش جلسات هماهنگی و برنامه‌ریزی برپایی این دوره استارت‌آپ شروع و در مدت مذکور در مورد تیم ها، داوران و کارهای اجرایی برنامه‌ریزی و صحبت شده است.

وی ادامه داد: هدف از اجرای استارت‌آپ مخصوص بانوان، مراجعه تعداد زیادی از دختران و بانوان با ایده های ناب به شورا بود که از روند عملیاتی شدن ایده های خود اطلاعی نداشتند، همچنین جمع آوری ایده های جدید ‌و تبدیل آن به یک کسب وکار، آموزش کار گروهی و راه اندازی کسب و کار و در نتیجه آشنایی با روش های موفقیت در کسب و کارهای کوچک و نوپا است.

اخوان نسب افزود: افتتاحیه برنامه استارت آپ امروز در سالن همایش های اتاق بازرگانی اصفهان و اختتامیه نیز چهارم آذرماه یکشنبه مصادف با ولادت حضرت رسول اکرم (۷۰ الی ۱۰۰ نفر در شش تا ۹ تیم) برگزار می شود و نهاد ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده، سازمان ملی یونسکو، استانداری و شهرداری اصفهان نیز از حامیان این برنامه هستند.

وی افزود: این یازدهمین استارتاپ اصفهان است که در سایت رسمی هم ثبت شده است.

اخوان نسب با اشاره به نقش تسهیل گیری اتاق بازرگانی گفت: یکی از اهداف این استارت‌آپ ایجاد مشارکت تمام افراد و در نهایت تبدیل شدن این ایده ها به اشتغال است.

کد خبر 359467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.