دستگیری متخلف شکار و صید غیرمجاز در لنجان

لنجان- رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان لنجان گفت:براساس گزارش محلی مبنی بر نگهداری گوشت شکار توسط شخصی متخلف در فولادشهر، محیط‌بانان شهرستان لنجان وارد عمل شده و پس از بررسی و براساس پایش گزارش ارایه شده فرد متخلف را شناسایی و دستگیر کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، فاطمه محمدی در نشست با مسئولان شهرستان از دستگیری متخلف شکار و صید در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: یگان حفاظت محیط زیست شهرستان لنجان همواره با هوشیاری بسیار بالایی برای تامین امنیت مناطق زیست محیطی عمل می‌کنند.

وی افزود: براساس قانون شکار و صید و آیین نامه مربوطه، هرگونه خرید، فروش، عرضه و نگهداری جانوران وحشی زنده یا کشته و اجزای آنها بدون کسب اجازه از سازمان ممنوع است، برهمین اساس براساس گزارش محلی مبنی بر نگهداری گوشت شکار توسط شخصی متخلف در فولادشهر، محیط‌بانان شهرستان لنجان وارد عمل شده و پس از بررسی و براساس پایش گزارش ارایه شده فرد متخلف را شناسایی و دستگیر کردند.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان لنجان تصریح کرد: محیط‌بانان شهرستان لنجان پس از هماهنگی با مقام قضایی، با دستور دادستان  و همکاری ماموران نیروی انتظامی بخش فولادشهر به محل نگهداری گوشت شکار وارد شدند و بالغ بر ۱۵ کیلوگرم گوشت گراز، ۷ قطعه لاشه کبک، ۲۸ پوکه خالی، ۳۸ فشنگ ساچمه زنی و یک قبضه اسلحه شکاری تک لول کشف و ضبط کردند.

وی ادامه داد: متخلف به همراه پرونده، به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد و پرونده این افراد در مراجع قضایی در دست پیگیری است.

کد خبر 359465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.