بسیج در پیروزی کشورهای مظلوم نقش آفرین بوده است

امام جمعه شهرستان تیران و کرون گفت: بسیج در پیروزی کشورهای مظلوم در برابر دشمنان نقش آفرین بوده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، حجت الاسلام حسین رشیدیان در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به هفته بسیج اظهار کرد: بسیج و تفکر بسیجی برای نجات جوامع اسلامی و حفظ استقلال در برابر استعمارگران موثر بوده و جوامع اسلامی با این تفکر روز به روز مقتدرتر می شوند.

وی افزود: بسیج در پیروزی کشورهای مظلوم در برابر دشمنان نقش آفرین بوده و همین تفکر و لشگر مخلص منجر به پیروزی عراق، سوریه، لبنان و بحرین شده و بسیجیان در عرصه‌های مختلف نقش آفرینی کرده‌اند و مانع از پیشرفت دشمنان شده‌اند.

امام جمعه شهرستان تیران و کرون با بیان اینکه دشمنان از این تفکر و یگان نظامی آن در هراس هستند، تصریح‌کرد: اقتدار نیروی های مسلح ایران به واسطه تفکر بسیجی و آمادگی همیشگی آن‌ها ، دشمنان را از حمله به کشورمان ناامید کرده‌ و همواره به دنبال جلوگیری از گسترش فرهنگ بسیجی هستند.

وی با بیان اینکه بسیج در عرصه‌های خدمت به مردم از جمله محرومیت‌زدایی ، فعالیت شاخص داشته، اظهار کرد: بسیج تنها در عرصه نظامی فعالیت ندارد بلکه در عرصه‌های اجتماعی، محرومیت زدایی، ورزشی و خدمت به اقشار مختلف مردم خدمات اجرا می‌کند.

حجت الاسلام رشیدیان خدمت رسانی بسیج در عرصه‌های مختلف را فرصتی در رفع موانع و مشکلات دانست و عنوان کرد: ظرفیت و امکانات بسیج برای خدمت به مردم با همکاری مسئولان بکار گرفته‌ شده و برای رفع مشکلات و اعتلای جامعه نیازمند این دسته از تعاملات هستیم.

وی اخلاص در عمل و روحیه انقلابی و شجاعت را از ویژگی های بسیجیان دانست و گفت: تفکر بسیجی نیازمند تدین و روحیه انقلابی است و با چنین روحیه و رفتاری قادر به تحقق اهداف بسیج خواهیم بود.

کد خبر 359452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.