شجره طیبه بسیج، معجزه انقلاب اسلامی است

نطنز- امام جمعه بادرود گفت: شجره طیبه بسیج معجزه انقلاب اسلامی است و تنها راه برون رفت از مشکلات تشکیل سازمان بسیج است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، حجت الاسلام  علیرضا قاسمی در خطبه های نماز جمعه بادرود اظهار کرد: شجره طیبه بسیج معجزه انقلاب اسلامی است و تنها راه برون رفت از مشکلات تشکیل سازمان بسیج است

امام جمعه بادرود گفت: این عنصر همیشه زنده و بیدار و همیشه در صحنه با ولایت مداری در بحرانی ترین شرایط کشور به داد مسئولان رسید.

وی با اشاره به اینکه روحیه و تفکر بسیجی و عملگرایی بسیج در جامعه محقق شده و نگذارید انقلاب بدست نااهلان و لیبرال ها بیفتد، تصریح کرد: بسیج نور الهی است و مردم با آگاهی داشتن از بسیج بیدار شدند و چشم کسانی که دیدن بسیج را نداشتند کور شده است.

خطیب جمعه بادرود گفت: در عرصه اقتصاد مقاومتی رهبر انقلاب تاکید دارد تنها مجموعه ای که به صورت کاربردی و عملکرد وارد میدان شده سپاه و بسیج است.

امام جمعه  بادرود افزود: دولتمردان اگر دلشان برای کشور می سوزد میدان را برای بسیج آماده کنند و تنها راه برون رفت از مشکلات کشور احیای تفکر و عملگرایی بسیج و ورود نیروهای مخلص و استمرار بسیج در عرصه های مختلف است.

وی افزود: سپاه در سال های اخیر در هوا و فضا، تکنولوژی و همه زمینه ها اقدامات خوبی داشته است و رهاورد بسیج تنها راه نجات کشور است.

خطیب جمعه بادرود  با بیان اینکه در یمن هزاران کودک معصوم و بی دفاع شهید و زیرساخت های این کشور ویران شده است، گفت: مردم این کشور در میان سکوت و بی تفاوتی سازمان های جهانی و بین المللی با تمام وجود مقاومت می کنند، این نتیجه تفکر بسیجی است.

وی با محکوم کردن سکوت مرکبار مجامع جهانی در برابر جنایات یمن گفت: ملت مقاوم یمن بداند، پیروزی نزدیک است و رژیم آل سعود و اربابان آمریکایی و اروپایی اش در این میدان شکست خواهند خورد.

کد خبر 359440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.