کلنگ احداث تقاطع غیرهمسطح شهید اردستانی به زمین می‌خورد

شهردار اصفهان گفت: هفته آینده مراسم کلنگ‌زنی پل غیرهمسطح شهید اردستانی در جاده فرودگاه که می تواند اثر مهمی در کاهش ترافیک سطح شهر داشته باشد، به زمین می‌خورد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی صبح امروز (شنبه) در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» اظهارکرد: احداث تقاطع غیرهمسطح شهید اردستانی در مسیر رینگ حفاظتی اصفهان در تقاطع با بزرگراه شهید اردستانی (اتوبان فرودگاه) در اولویت اجرا قرار گرفته است به طوری که هفته آینده کلنگ احداث این پروژه به زمین زده می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز چند پروژه در منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان با اعتباری افزون بر ۲۳ میلیارد تومان به طور رسمی افتتاح می‌شود، افزود: افتتاح بوستان شهدای مدافع حرم و خیابان سردار شهید یدالله تقی‌یار از جمله پروژه‌های منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان است که امروز به بهره برداری خواهد رسید.

وی با گرامیداشت روز نکوداشت اصفهان که با میلاد با سعادت پیامبر اسلام حضرت محمد(ص) و میلاد امام جعفرصادق(ع) تقارن یافته است، تصریح کرد: صائب تبریزی به زیبایی می‌گوید: «جهان را اگر اصفهانی نبود، جهان آفرین را جهانی نبود» از این رو این ایام و مناسبت‌های مبارک را به تمام شهروندان تبریک می‌گویم.

شهردار اصفهان با بیان اینکه آیین نکوداشت روز اصفهان با حضور ده‌ها سفیر از کشورهای خارجی، تعدادی از شهرداران شهرهای خواهرخوانده اصفهان برگزار شد، اظهارکرد: جشن‌ها و برنامه‌های مختلف و متنوعی در سطح شهر اصفهان به مناسبت روز نکوداشت اصفهان تدارک دیده شده است، همچنین شب گذشته در ورزشگاه پیروزی جشن باشکوهی به مناسبت میلاد حضرت رسول(ص) و روز نکوداشت اصفهان برگزار که با استقبال بی نظیر شهروندان روبرو شد.

نوروزی از حضور گرم مردم اصفهان در ویژه برنامه های روز نکوداشت اصفهان که انگیزه دست‌اندرکاران اجرای برنامه‌ها را افزایش داده، تشکر کرد، ادامه داد: بر این باور هستم که بین مسئولان و شهروندان تعامل بسیار خوبی برقرار است؛ همراهی مردم در آیین‌های نکوداشت روز اصفهان ارزشمند بود و اعتقاد دارم با برنامه‌ریزی‌های لازم باید به گونه‌ای عمل کرد که مردم محور این رویدادها باشند و سال آینده اجرای این برنامه‌ها را در اختیار بگیرند؛ این وظیفه تمام بخش‌های شهرداری است تا زمینه‌ لازم را فراهم آوردند.

وی با اشاره به ویژه برنامه «میدان تا میدان»، تصریح کرد: رویداد گردشگری میدان تا میدان یک رویداد ارزشمند برای جذب گردشگر محسوب می شود، مهمترین نکته آن اجرای برنامه در قلب بازار و در کنار مردم است.

شهردار اصفهان ادامه داد: امروز آخرین اجرای رویداد گردشگری «میدان تا میدان» است که از تمام شهروندان دعوت می کنم در بازار اصفهان از میدان امام خمینی(ره) تا میدان امام علی(ع) حضور یافته و از این رویداد استفاده کنند.

نوروزی خاطرنشان کرد: جدول کامل برنامه‌های نکوداشت اصفهان در سایت شهرداری اعلام شده و شهروندان می‌توانند با مراجعه به آن در جریان برنامه‌ها قرار گیرند.

وی با بیان اینکه بر اساس اظهارات سفرا و میهمانان خارجی، اجرای برنامه های نکوداشت اصفهان بسیار اثر بخش بوده است، گفت: روز گذشته جلسه مشترکی با تمام آنها برگزار شد و تاکید داشتند «انگار ما را در بهشت آوردید و خوشحالیم که در برنامه هایی که تا حالا ندیدیم، شرکت کردیم»؛ برخورد مردم ما برای سفرای خارجی بسیار جالب بوده است و امیدوارم این رویدادها منشأ اثرات خوبی برای مردم اصفهان باشد.

کد خبر 359421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.