بقیه مرزبانان طی ۲۰ روز آینده به دامان خانواده بر می‌گردند

یکی از مرزبانان اصفهانی که روز ۲۴ مهرماه توسط گروه تروریستی جیش‌العدل ربوده شده بود، صبح امروز طی یک مراسم استقبال رسمی به اصفهان بازگشت و از آزادی بقیه مرزبانان در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد معتمدی، مرزبان آزاده شده صبح امروز جمعه-دوم آذرماه- بعد از ورود به شهر سده لنجان در پاسخ به خبرنگار ایمنا در مورد وضعیت سایر مرزبانان در بند، خطاب به خانواده آنان گفت: با کمک دولت و مسئولان، سایر اسرا نیز طی ۲۰ روز آینده به دامان خانواده های خود برخواهند گشت،

وی در رابطه با  سایر اسرای مرزبان گفت: حال و وضعیت عمومی آنها خوب است،مسئولان و مقامات کشوری ما مخصوصا سپاه و مرزبانی همه تلاششان را می کنند که این ۷ نفر مرزبان دیگر راهم به دامان وطن و خانواده‌ها برگردانند.

معتمدی تأکید کرد: از همین جا به خانواده های آنها اعلام می کنم که وضعیت عمومی آنها خوب است و مطمئن هستم که دولت آنها را نیز به خاک وطن برمی گرداند.

وی تلاش وکوشش نیروی سپاه را در آزادسازی اسرا قابل تقدیر و تشکر دانست و از مسئولان و مقاماتی که در این راه تلاش وکوشش زیادی انجام داده اند، تشکر کرد.

معتمدی در رابطه با نوع رفتار گروهگ تروریستی رباینده با آنها گفت: رفتار جیش الظلم با ما خیلی خوب نبود، در رفتارشان  خصومت و دشمنی دیده می شد، اما باید تحمل می کردیم.

وی افزود: از خدا به خاطر پدر ومادرم‌ که در این مدت اینهمه نگران و وناراحت بودند، عذرخواهی می کنم و به آنها می‌گویم که این وضعیت پیش آمده به خواست من نبود، باید ببخشند که دراین مدت اینهمه برایم غصه داربودند.

به گزارش ایمنا، مراسم استقبال رسمی از این مرزبان ساعت ۸/۵ صبح در ورودی زرین شهر برگزار شد، بعد از آن نیز معتمدی با حضور جمعی از مسئولان شهری برای ادای احترام به شهدای وطن، به گلستان شهدای گمنام سده رفتند.

 یکی دیگر از مرزبان ربوده شده به نام کیانوش بابایی نیز اصفهانی است، هر چند گمان می رفت که او نیز در بین پنج مرزبان آزاد شده باشد، اما متأسفانه وی همچنان جزو مرزبانان در بند است.

کد خبر 359420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.