امامی: برج آذربهرام به پاتوق فرهنگی تبدیل شد

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان هدف از افتتاح برج فرهنگی آذربهرام را استفاده هر چه بیشتر از ظرفیت‌های فرهنگی شهر اصفهان دانست و گفت: این برج که به برج کبوتر شهرت داشته در گذشته به نوعی بلااستفاده مانده بود، اما از این لحظه با در نظر گرفتن تمهیدات لازم به یک مکان فرهنگی تبدیل شده است.

عبدالرسول امامی در حاشیه افتتاح برج آذربهرام در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به فرصت‌های فرهنگی در شهر اصفهان و همچنین فضاهای موجود در این شهر لازم است هر روز به اهداف مدیریت شهری نزدیک‌تر شویم.

 وی ادامه داد: این برج کبوتر در منطقه ۱۰ به نوعی رها شده بود، اما در این مکان تاریخی به عنوان هویت شهر از این پس خدمات فرهنگی ارائه خواهد شد.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان اضافه کرد: موقعیت این برج دارای مزیت‌های ویژه ای از نظر دسترسی آسان و فضای سبز در اطراف آن است که این ویژگی‌ها سبب انتخاب این مکان برای اجرای برنامه‌های فرهنگی در شهر شد.

امامی با بیان اینکه برج کبوتر آذربهرام از این پس یک پاتوق فرهنگی است، خاطرنشان کرد: زمانی که یک مکان تبدیل به پاتوق فرهنگی شهر شود راه ورود گردشگران به آن جایگاه باز و مسائل شهری نیز با نشاط و سرزندگی بیشتر به پیش خواهد رفت.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان اظهار کرد: به منظور جذب بیشتر شهروندان و گردشگران، شربت‌خانه و گالری در کنار برج کبوتر احداث شده است.

کد خبر 359391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.