ارائه خدمات درمانی به بیمار در مراکز دولتی اولویت کار پزشکان باشد

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: ارائه خدمات درمانی در مراکز دولتی اولویت کار پزشکان برای درمان بیماران باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حیدرعلی عابدی شامگاه پنجشنبه در مراسم افتتاحیه کلینیک فوق تخصصی مغز و اعصاب نورون، اظهار کرد: معتقدم که مردم اصفهان لایق این نوع خدمات هستند و امیدواریم در این زمینه شاهد پیشرفت‌های بیشتری باشیم و با بهره‌مندی از دستگاه‌های پیشرفته، بیماران تحت درمان قرار گیرند.

وی با بیان اینکه پیشرفت‌های حوزه بهداشت و درمان یکی از دستاوردهای بزرگ و مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است، افزود: اوایل انقلاب یکی از گرفتاری‌های جامعه بیمارانی بود که مرتب به  شورای عالی پزشکی معرفی می‌شدند تا بتوانند در خارج از کشور مداوا شوند، اما امروز بسیاری از درمان‌ها در کشور انجام می‌شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروزه اغلب پزشکان درآمدشان را صرف توسعه و پیشرفت علم پزشکی می‌کنند، گفت: از این زوایه نگاه کردن به شغل و حرفه پزشکی مهم است و این نگاه در کشور در حال توسعه است.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با تاکید بر اینکه اولین و مهم‌ترین گام برای موفقیت اعتماد مردم به سیستم است، افزود: با فراهم شدن این شرایط و جلب اعتماد مردم، بیمار تحویل مراکز درمانی می‌شود تا فرایند درمان به صورت سیستماتنیک انجام شود.

وی ادامه داد: دومین نکته حائز اهمیت داشتن اخلاق حرفه‌ای و صداقت در کار است؛ هنگام مراجعه به مراکز درمان کلینیکی بایستی آخرین استفاده بیمار از ابزار تشخیصی باشد و این اتفاق مهمی بوده که هزینه‌های زیادی برای بیمار نخواهد داشت.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه وظیفه پزشکان کمک به انسان‌ها است، اظهار کرد:  باید با مردم صادق باشیم. چنانچه یک بیمار می‌تواند خدمتی را در بیمارستان دولتی بگیرد بایستی این نکته به وسیله پزشک کلینیک به بیمار گفته شود و این اتفاق برای بیماران هم خوشایند خواهد بود.

عابدی گفت: بایستی خدمات کلینیک فوق تخصصی نورون جامع و حساب شده باشد و ما هم به عنوان نماینده مردم در کنار شما متخصصان هستیم و در جهت افزایش کیفیت خدمات و ارائه بهینه آن به بیماران هر نوع حمایتی را خواهیم داشت.

کد خبر 359374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.