باند شمالی زیرگذر میدان عاشق اصفهانی مسدود ‌شد

از امروز یکم آذرماه ۹۷ به دلیل انجام عملیات عمرانی احداث ایستگاه مترو، باند شمالی زیرگذر میدان عاشق اصفهانی مسدود و باند جنوب (فقط برای وسایل نقلیه سنگین) به صورت دو طرفه مورد استفاده قرار گرفت.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ترافیکی شهر، پنج‌شنبه ساعت ۱۹- شهروندان برای عبور از محور عاشق اصفهان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند تا ترافیک در این محور از شهر ایجاد نشود

بر اساس این گزارش، در حال حاضر حدفاصل پل فردوسی تا سی و سه پل بار ترافیکی پر حجم است و اتوبان شهید خرازی همچون روزهای گذشته در این لحظات بارترافیکی سنگینی بر دوش دارد. همچنین پل ورودی بلوار آیینه‌خانه به سمت پل فردوسی مشکلی در تردد خودروها وجود ندارد.

ن در خیابان هاتف و کوچه مشیر رفت و آمد خودروها به سختی انجام می‌شود، حدفاصل سه راه سیمین تا میدان ارتش همچنین شمال به جنوب خیابان سعادت‌آباد ترافیک سنگین است.

 ترافیک در خیابان جی حدفاصل تقاطع همدانیان تا چهارراه پروین اعتصامی سنگین دیده می‌شود، در این محور تصادف جزیی دو دستگاه خودرو سواری که ساعتی پیش اتفاق افتاد، بر میزان حجم ترافیک اضافه کرد.

جنوب پل فردوسی وضعیت آشفته ای دارد و هر راننده‌ای به هر شیوه‌ای که مایل بوده، وارد چهارراه شده و نابهنجاری به وجود آمده است.

روبه روی پایانه صفه مشکل خاصی برای تردد خودروها وجود ندارد و در چهارراه فلسطین هم رفت و امد آرامی مشاهده می‌شود، در خیابان‌های شمس آبادی و طالقانی رفت و آمد با ترافیک سنگین همراه است و مثل همیشه پارک دوبل خودروها باعث تشدید ترافیک شده است.

جنوب پل فلزی حدفاصل پل فلزی تا خیابان اباذر رفت وآمد خودروها به آرامی انجام می‌شود و در بوستان سعدی نیز ترافیک کمی مشاهده می‌شود.

کد خبر 359359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.