نامی نو، مدعی نو

در هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال بانوان تیم نامی‌نو اصفهان توانست از سد تیم گروه بهمن تهران عبور کند و چهارمین پیروزی پیاپی خود را در لیگ جشن بگیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در جریان هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال بانوان امروز -یکم آذرماه- تیم بسکتبال نامی‌نو میزبان تیم گروه بهمن بود که این دیدار در نهایت با نتیجه ۷۰ بر ۶۲ به نفع نامی‌نو به پایان رسید. نامی‌نو با پیروزی در این دیدار به چهارمین برد خود در چهارمین هفته لیگ دست یافت تا همچنان بدون شکست در صدر جدول قرار گیرد.

اسامی بازیکنان نامی‌نو:

فروغ طباطبایی، بهاره زرداره‌زادگان، مژگان خدادادی، ساغر آجیلی، لوسینه آقایان، نرگس اعرابی، الهام رنجبر، نکیسا نظری‌زاده، مطهره‌السادات شفی، آناهیتا خداوردیان، معصومه اسماعیل‌زاده، هانیه شریفی.

سرمربی: سپیده جعفری

اسامی بازیکنان گروه بهمن:

دلارام وکیلی، سعیده علی، زهرا بهمن‌پور، شادی دارستانی، کیمیا یزدانی‌تهرانی، مهسا خردبیگی، سارا اعتماد، مریم انوربین، سارا حسینی، عاطفه میرزایی، ثنا بیداویسی

سرمربی: فرناز طائرپور

شرح بازی:

کوارتر اول (نامی‌نو ۲۳ -  ۱۶ گروه بهمن):

این کوارتر با بازی پایاپای دو تیم آغاز شد اما هرچه از زمان این کوارتر پیش رفت این پرتاب‌های بهمنی‌ها بود که تور را لمس کرد و به گل تبدیل شد. اما در دقایق پایانی کوارتر اول بازیکنان نامی‌نو به خود آمدند و توانستند بار دیگر برتری را از آن خود کنند.

کوارتر دوم (نامی‌نو ۳۹ - ۳۰ گروه بهمن):

در کوارتر دوم باز هم این تیم نامی‌نو بود که توانست از فرصت‌های ۲۴ ثانیه‌ای حمله خود بهتر استفاده کند و برتری امتیازی را ارتقا بخشد. این کوارتر نهایتا با برتری ۹ امتیازی نامی‌نو به پایان رسید.

کوارتر سوم (نامی‌نو ۵۹ - ۴۹ گروه بهمن):

پس از استراحت بین دو نیمه و شروع کوارتر سوم دو تیم با دو تاکتیک متفاوت ظاهر شدند، نامی‌نو به دنبال استفاده حداکثری از زمان مالکیت توپ خود و بهمن در تکاپو و تلاش برای بازی سریع و کم کردن امتیاز بود. نهایتا این کوارتر با بازی برابر دو تیم به پایان رسید.

کوارتر (نامی‌نو ۷۰ - ۶۲ گروه بهمن):

کوارتر پایانی آخرین شانس بهمنی‌ها برای جبران امتیازات عقب مانده بود، در ابتدا کوارتر حلقه با بازیکنان بهمن آشناتر بود و شوت‌های بازیکنان این تیم به ثمر نشست. اما در ادامه کوارتر بازیکنان نامی‌نو نیز راه رسیدن و وارد کردن توپ به حلقه را پیدا کردند و اختلاف امتیازی را تا پایان کوارتر نگه داشتند.

تیم بستبال بانوان نامی‌نو با حمایت هوادارن خود در خانه بسکتبال اصفهان توانست چهارمین پیروزی خود را در چهارمین هفته لیگ برتر جشن بگیرد. شاگردان سپیده جعفری با این نمایش مقتدرانه و پس از گذر از سد گروه بهمن خود را بیش از پیش در قامت یک مدعی نشان دهد.

کد خبر 359350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.