خبرهای خوب برای ساکنان منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان گفت: به زودی پروژه‌های جدیدی در این منطقه به بهره‌برداری می‌رسد.

حمید اشرفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: چندین طرح عمرانی در منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان شنبه هفته آینده با هزینه ای بالغ بر ۲۳۶ میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد.

وی با اشاره به افتتاح بوستان شهدای مدافع حرم افزود: این بوستان که ۴۰ هزار مترمربع مساحت دارد با اعتباری بالغ بر ۱۶۸ میلیارد ریال در خیابان اشرفی اصفهانی واقع شده است.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان ادامه داد: هزینه‌های احداث شامل ایجاد فضای سبز، آب رسانی و لوله کشی، وسایل و تجهیزات ورزشی و زیباسازی، عمرانی و احیای برج کبوتر است.

اشرفی توضیح داد: از ۴۰ هزار مترمربع این بوستان ، ۴۰۰ مترمربع آن به کاشت گل‌های دائم و ۴۰۰ مترمربع آن به کاشت گل‌های فصلی اختصاص پیدا کرده است، همچنین هفت هزار و ۶۲۲ مترمربع از مساحت این بوستان با چمن مقاوم "فستوکا آراندیناسه" پوشیده شده است.

وی تاکید کرد : از ۱۶۸ میلیارد ریال، ۱۲۰ میلیارد ریال صرف تملک و آزادسازی و ۴۸ میلیارد ریال برای احداث هزینه شده است.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان با اشاره به افتتاح خیابان سردار شهید یدااله تقی‌یار به مساحت شانزده هزار و ۸۰۰ مترمربع گفت: ۶۰ میلیارد ریال صرف احداث این خیابان شده است که از این مبلغ، ۵۰ میلیارد ریال برای تملک و آزادسازی و ۱۰ میلیارد ریال برای احداث هزینه شده است.

اشرفی از ساخت فیلم مستندی در رابطه با مسجد رهنان خبر داد و افزود: این اثر مستند به معرفی رهنان به عنوان دیار هزارساله، مفاخر و مشاهیر رهنان و اماکن تاریخی و مذهبی آن پرداخته است.

وی همچنین از تجهیز سالن هنرسرای مهتاب جهت تبدیل به نخستین سینمای غرب اصفهان با هزینه ای بالغ بر هشت هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال خبر داد و گفت: سینما مهتاب، نخستین سینمای غرب اصفهان خواهد بود که با تجهیز سالن، تجهیزات صوت و نور، تجهیزات آکوستیک، دکوراسیون، سیستم سرمایش و گرمایش، سیستم دیجیتال پروژکتور و احداث لابی در نیمه اول سال آینده شاهد بهره برداری از این سینما خواهیم بود.                 

کد خبر 359342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.