گیتی پسند و مس سونگون مدعیان مرحله پلی‌آف هستند

مدرس رسمی فوتسال گفت: اگر اتفاق خاصی نیفتد مدعی‌های اصلی مرحله پلی‌آف لیگ برتر فوتسال گیتی پسند و مس سونگون خواهند بود.

رضا صادقی در گفت‌وگو باخبرنگار ایمنا در رابطه با شرایط لیگ برتر فوتسال امسال اظهار کرد: امسال با توجه به اضافه شدن مرحله پلی‌آف، تیم هایی که به طور قطعی به این مرحله صعود می کنند با برنامه ریزی های تاکتیکی و استراتژیک برایشرکت در این بازی ها آماده می شوند. می‌توان گفت لیگ اصلی فوتسال از مرحله پلی‌آف آغازمی شود و در آن زمان می‌توان شرایط لیگ را بررسی کرد. آن چیزی که از وضع لیگ امسال برداشت کردم این بود که گیتی پسند را از لحاظ نفری تیم بهتری دیدم و اگر روی دفاع تیمی بیشتر کارکنند می تواند به مقام قهرمانی دست یابند.

وی با اشاره به اینکه هنوز زیرساخت های برگزاری مرحله پلی‌آف آماده نشده، تصریح کرد: در مصاحبه‌ای که در اوایل لیگ داشتم بیان کردم که مخالف صد در صد پلی‌آف هستم اما در حال حاضر نمی‌شود کاری کرد، تصمیمی است که کارشناسی شده است و باید با آن کنار بیاییم اما شاید اگر پلی‌آف نبود گیتی پسند به راحتی با اختلاف امتیاز  قهرمان می شد.

مدرس رسمی فوتسال افزود: در مسابقاتی که بازی ها به صورت حذفی انجام می شود سوپرایز هایی برای تیم های بزرگ بوجود می آورد که امیدوارم گیتی پسند دچار این سوپرایز ها نشود و با قدرت تا پایان پلی‌آف به کارش ادامه دهد تا به مقام قهرمانی برسد.

صادقی در خصوص تیم های مدعی لیگ خاطر نشان کرد: مس سونگون با وجود اینکه چند بازیکن خود را تغییر داده و دو نفر از بازیکنانش را از دست داده است اما چندسالی است که ثبات تیمی اش را حفظ کرده و تیم منسجمی نشان داده است. تیم های دیگری مثل حفاری اهواز و فرش آرا هم هستند که در پلی‌آف حرف برای گفتن دارند ولی اگر اتفاق خاصی نیفتد مدعی های اصلی پلی‌آف همان گیتی پسند و مس سونگون خواهند بود.

وی با اشاره به این موضوع که گیتی پسند مربی و تیم آنالیز قوی دارد و نقاط ضعف تیم را بررسی می کنند، تاکید کرد: به نظر من گیتی پسند اولین موضوعی که باید اصلاح کند، این است که وقتی از تیم حریف پیش می افتد نتیجه را حفظ کند. در این چند هفته از لیگ که گذشته چنین چیزی را در تیم نمی توان دید البته این مسئله طبیعی است و وقتی تیمی میل به حمله دارد مشخص است که گل هم دریافت می کند اما در مرحله پلی‌آف هر گلی که دریافت کنند خطرناک خواهد بود و ممکن است شرایط بازی را عوض کند..

مسئول واحد آموزش هیئت فوتبال استان اصفهان ادامه داد: تیم هایی در مرحله پلی‌آف موفق هستند که بتوانند در بحث دفاع تیمی عملکرد خوبی داشته باشند و فوتسالی مالکانه بازی کنند. موردی که در حال حاضر گیتی پسند را دچار چالش می کند بحث دریافت گل است و مطمئن هستم کادر فنی تیم از این شرایط استفاده می کنند تا نقطه ضعف تیم را تقویت کنند.

صادقی در خصوص شانس قهرمانی تیم ها اظهار کرد: وقتی بحث قهرمانی پیش می آید، اصلی ترین رکن مدیریت باشگاه است که چه کادر فنی و بازیکنانی را به خدمت می گیرد. تیم هایی موفق می شوند که ثبات بیشتری داشته باشند و بتوانند بازیکنانشان را از لحاظ آمادگی جسمانی، روانی و تکنیکی و تاکتیکی در سطح بالایی نگه دارند.

کد خبر 359340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مجید IR ۰۰:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۲
    2 0
    چقدر تو باهوشی صادقی از کجا فهمیدی؟؟؟