اسناد ۲۰ هزار کیلومتر از حریم رودخانه‌های کشور صادر شده است

معاون حقوقی، مجلس و پشتیبانی وزیر نیرو گفت: تاکنون برای ۲۰ هزار کیلومتر از بستر و حریم رودخانه‌های کشور سند صادر شده و اطلاعات ۴۰ هزار کیلومتر دیگر نیز جمع آوری شده است.

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "رضا انجم شعاع" اظهار کرد: ۱۴۰ هزار کیلومتر رودخانه بزرگ، متوسط و کوچک در کشور وجود دارد و تعیین بستر و حریم رودخانه‌ها بر عهده وزارت نیرو است، برای حفاظت درست از این مناطق نیاز به صدور اسناد آن‌ها است.

وی با بیان اینکه جلسات شورای حقوقی وزارت نیرو از مدت‌ها قبل در استان‌ها برگزار می‌شود، گفت: در این جلسات معمولا تاکید بر تعامل و تقویت عنصر هماهنگی بین دستگاه‌ها است.

معاون حقوقی، مجلس و پشتیبانی وزیر نیرو با بیان اینکه هماهنگی بین سازمانی، سرعت و دقت کار را افزایش داده و هزینه‌ها را کاهش می‌دهد، اظهار کرد: این شورا با شوراهای حفظ حقوق بیت المال همکاری بسیار تنگاتنگی دارد.

انجم شعاع یادآور شد: از سه سال قبل موافقت نامه‌ای بین وزارت نیرو و سازمان ثبت اسناد و املاک منعقد شده تا اسناد املاک و اراضی مربوط به وزارت نیرو در سریعترین زمان ممکن صادر شود.

وی تصریح کرد: یکی از موفقیت‌های وزارت نیرو این بوده که از حوزه جلب و جذب سرمایه گذاران و نیز جذب اعتبارات فاینانس به خوبی استفاده کرده و در این حوزه تجارب بسیار خوبی دارد.

کد خبر 359296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.