معادله سه مجهولی دروازه‌بان‌ها در اتوبان تهران - اصفهان

با نزدیک شدن به پایان نیم فصل اول رقابت‌های لیگ هجدهم شایعات نقل و انتقالات لیگ برتری از همین حالا دروازه‌بانان تیم ملی را نشانه گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا هرچند که این روزها رشید مظاهری دروازه‌بان گچسارانی تیم فوتبال ذوب‌آهن به دلیل عملکرد نه چندان مناسبش در جریان رقابت‌های لیگ هجدهم به تیم ملی دعوت نشده است ولی می‌توان گفت که خود علیرضا بیرانوند گلر اول تیم ملی هم به خوبی می‌داند که رشید ذوب‌آهن جدی‌ترین رقیب او برای پوشیدن پیراهن شماره یک تیم ملی است.

مظاهری به عنوان نماینده فوتبال اصفهان در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه هم حاضر شد و همین مسئله بیانگر عملکرد خوب این دروازه‌بان است که از اواخر لیگ دوازدهم در درون دروازه ذوب‌آهن تا به امروز نفر اول این قفس توری بوده و عملکرد باثبات و حتی رو به رشدی هم داشته است. با این وجود مشکلات این فصل ذوب‌آهن باعث شد تا تمرکز این گلر باکیفیت بر هم بخورد و مصاحبه تند و کمی احساسی سعید آذری در انتقاد از عملکرد مظاهری نشان از این داشت که رشید فوتبال ذوب آهن باید سعی کند از وضعیت فعلی خودش را خارج کند.

اما از طرف دیگر در این دو سال گذشته و درست از زمانی که بحث پیوستن علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس به یک تیم خارجی مطرح شده هواداران قرمزپوش و حتی مدیریت این باشگاه از رشید مظاهری به عنوان گزینه اصلی جانشینی بیرانوند نام برده‌اند و کار به جایی رسید که حتی بعضی از رسانه‌ها خبر از جدایی مظاهری در نیم فصل و پیوستنش به تیم پرسپولیس دادند و در ادامه مصاحبه سعید آذری که واکنش همراه با دلخوری مظاهری را هم به دنبال داشت باعث شد تا این روزها صحبت‌های زیادی در مورد وضعیت دروازه بانی ذوب‌آهن و پرسپولیس مطرح شود.

اما این معادله دو مجهولی هنوز حل نشده که بعد جدیدی هم به ماجرای دروازه‌بانی ذوب‌آهن و پرسپولس اضافه شد و حضور علیرضا منصوریان در اصفهان این شایعه را قوت بخشید که شاید سید حسین حسینی گلر ناراضی استقلالی‌ها که به خاطر نیمکت نشینی در تیم استقلال یکی دو مرتبه دست به اعتراض زده و رابطه خوبی هم با منصوریان دارد ممکن است در نیم فصل به اصفهان بیاید تا کل جواب‌های این معادله سه مجهولی حل شود.

ماجرا به این صورت حل خواهد شد که علیرضا بیرانوند که تا پایان همین فصل با پرسپولیس قرارداد دارد راهی خارج از کشور شود و در مقابل ذوب‌آهن با دریافت پول بابت مبلغ رضایتنامه رشید مظاهری این دروازه‌بان را به تیم پرسپولیس واگذار کند و در ادامه سید حسین حسینی هم از استقلال جدا شده و در نیم فصل به اصفهان بیاید تا جانشین رشید مظاهری شود.

البته با توجه به شرایط ذوب‌آهن بعید به نظر می‌رسد که سعید آذری بعد از جدایی مرتضی تبریزی که سود آنچنانی از لحاظ فنی عاید ذوب‌اهن نکرد تن به صدور رضایتنامه مظاهری بدهد و مصاحبه این هفته مدیرعامل ذوب‌آهن که به نوعی دلجویی از رشید مظاهری هم بود بر همین اساس منتشر شد تا میزان دلخوری دروازه بان ذوب‌آهن کم شود ولی در فوتبال ایران که پول و رابطه بین مربی و بازیکن نقش بسیار مهمی را ایفا می کند هیچ بعید نیست که این معادله سه مجهولی وضعیت دروازه سه تیم پرسپولس، استقلال و ذوب‌آهن را تحت تاثیر قرار دهد.

کد خبر 359255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.