جعفری: حدس تیم‌های مدعی سخت است

سرمربی تیم بسکتبال نامی‌نو گفت: با توجه به اینکه امسال سوپرلیگ A و B در هم ادغام شده، برخی از تیم‌ها با بازیکنان جوان و با انگیزه‌ای که تا دقایق آخر می‌جنگند به لیگ آمدند و برخی دیگر با بازیکنان شناخته شده و باتجربه پا به میدان گذاشته‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم بستکبال نامی‌نو در هفته چهارم لیگ برتر بستکبال بانوان فردا -یکم  آذر ماه- میزبان تیم گروه بهمن است. سپیده جعفری در گفتگو با خبرنگار ایمنا درباره شرایط تیم نامی‌نو پیش از این دیدار اظهار کرد: تمرینات را به خوبی انجام دادیم، برای بازی کاملا آماده هستیم و به جز هانیه شریفی که مصدوم است تمام بازیکنان تیم برای بازی با بهمن آماده هستند.

سرمربی تیم بسکتبال نامی‌نو تیم بهمن را تیم خوب و آماده‌ای دانست و تصریح کرد: شناخت کاملی از تیم بهمن و بازیکنان آن داریم، این تیم را آنالیز و سعی در خنثی کردن نقاط قوت آن‌ها داریم. بهمن بازیکانان خوب و با تجربه‌ای دارد، ما هم از بازیکنان جوان و با انگیزه‌ای استفاده می کنیم و امیدواریم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

وی درپاسخ به سوالی مبنی بر امکان جذب بازیکن در ادامه فصل گفت: با باشگاه صحبت‌هایی در این باره انجام شده است، بازیکنان نامی‌نو باانگیزه و جوان هستند. شاید تا آخر فصل با همین بازیکنان ادامه دهیم و اگر نیاز باشد بازیکن جذب خواهیم کرد.

جعفری با اشاره به سطح بالای لیگ امسال، خاطرنشان کرد: امسال به دلیل پخش شدن بازیکنان در تیم‌ها سطح لیگ بسیار بالا رفته و لیگ خوبی داریم. همه تیم‌ها تلاش می‌کنند به هدفی که می‌خواهد برسند و ما هم تلاش می‌کنیم نتیجه دلخواه خود در لیگ را کسب کنیم.

سرمربی تیم بستکبال نامی‌نو افزود: با توجه به اینکه امسال سوپرلیگ A و B در هم ادغام شده، برخی از تیم‌ها با بازیکنان جوان و با انگیزه‌ای که تا دقایق آخر می‌جنگند به لیگ آمدند و برخی دیگر با بازیکنان شناخته شده و باتجربه پا به میدان گذاشته‌اند. از همین رو حدس تیم‌های مدعی سخت است و تا هفته آخر و مشخص شدن تیم‌های صعود کرده به پلی‌آف نمی‌توان پیش بینی کرد که کدام چهار تیم به بالا صعود خواهند کرد.

کد خبر 359229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.