اعزام دانش آموزان خوانساری به اردوی راهیان نور

معاون آموزش و نوآوری آموزش و پرورش خوانسار گفت: اعزام دانش‌آموزان به اردوی راهیان نور به منظور شناخت بیشتر از دوران دفاع مقدس و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید و تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های شهدا و درک بهتر ارزش‌های دینی و معنوی از اهمیت زیادی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان خوانسار، خسرو دهاقین امروز (چهارشنبه) در حاشیه اعزام دانش آموزان به اردوی راهیان نور اظهار کرد:  ۳۴ دختر دانش آموز دوره متوسطه دوم از دبیرستان ۱۷ شهریور و هنرستان عفاف به مدت چهار روز از مناطق عملیاتی شلمچه بازدید می‌کنند.

وی با اشاره به این‌که اردوی راهیان نور دانش‌آموزی با مشارکت بسیج دانش‌آموزی و آموزش و پرورش خوانسار انجام می‌شود، افزود: در این اردو دو نفر از معلمان خانم از آموزش و پرورش و یک نفر از بسیج دانش‌آموزی خواهران حضور دارند.

معاون آموزش و نوآوری آموزش و پرورش خوانسار گفت: با توجه به تقسیم‌بندی استانی سهمیه خوانسار در اعزام راهیان نور دانش‌آموزی برای خواهران، یک اتوبوس بوده است.

دهاقین تأکید کرد: اعزام دانش‌آموزان به اردوی راهیان نور به منظور شناخت بیشتر از دوران دفاع مقدس و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید و تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های شهدا و درک بهتر ارزش‌های دینی و معنوی، از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی گفت: در کنار بازدید از مناطق عملیاتی جنوب برنامه‌های مختلف فرهنگی و آموزشی برای دانش آموزان در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تمهیدات اندیشیده  شده و دستورالعمل‌های موجود، حرکت اتوبوس‌ها در شب ممنوع شده تا خانواده‌های دانش آموزان در خصوص رفت و آمد فرزندان خود نگرانی کمتری داشته باشند.

کد خبر 359219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.