برنامه‌های سالروز انقلاب از روزمرگی خارج شود

فرماندار گلپایگان گفت: با نوآوری و خلاقیت در برنامه‌های چهلمین سال انقلاب از روزمرگی باید فاصله گرفت چراکه فضای جامعه نشأت گرفته از درون گرایی است البته امروز باید به سمت برون گرایی حرکت کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، حسین یارمحمدیان در نخستین جلسه ستاد سیاست‌گذاری راهبردی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: امسال با نوآوری و خلاقیت در برنامه‌های چهلمین سالروز پیروزی انقلاب باید از روزمرگی فاصله بگیریم.

وی افزود: فضای جامعه نشأت گرفته از درون گرایی است و باید به سمت برون گرایی حرکت کنیم.

فرماندار گلپایگان تصریح کرد: عملکرد اداراتی که در ویترین قرار می‌گیرد بزرگ نمایی نیست واقعیت اقداماتی است که انجام شده و ضروری بوده که به نمایش در آید.

وی با اشاره به مشارکت مردمی در برنامه‌ها تاکید کرد: ۱۴ سازمان غیر دولتی و مردم نهاد در شهرستان وجود دارد که دعوت نکردن آن‌ها در جلسات توجیهی ندارد چراکه این نهادها نیز باید در جلسات شرکت کنند تا بتوانیم به نتایج مطلوبی دست یابیم.

یارمحمدیان با اشاره به حضور مردم در صحنه‌های مختلف کشور خاطرنشان کرد: مردم کارها را بهتر انجام می‌دهند چراکه این ادعا تاکنون به همه اثبات شده که در هر صحنه‌ای مردم ورود پیدا کرده‌اند کارها با سرعت عمل بهتری انجام شده است.

وی گفت: جشن چهلمین سال انقلاب را باید جدی بگیریم، دشمنان به خیال خام خود گفته بودند که مردم ایران چهلمین سال انقلاب را نخواهند دید و تابستان داغی را می‌بینند، اما چهلمین سال انقلاب را پشت سر گذاشته‌ایم.

اجرای ۱۵۰ برنامه  در هفته بسیج

محمود فروزاد، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان در ادامه این آیین اظهار کرد: رویکرد انقلاب مشخص و اهمیت چهلمین  سال انقلاب برکسی پوشیده نیست.

وی افزود: دشمن با تمام توان در حال اجرای برنامه‌های خود بر ضد انقلاب است و حمایت مردم و حضور در صحنه آنها خنثی کننده توطئه‌های دشمن است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان گفت: بسیج  و نیروهای نظامی آمادگی دارد همگام با مردم و مسئولان در جهت اهداف انقلاب گام بردارند.

وی تأکید کرد: امسال هفته بسیج با شعار محوری "بسیج مظهر ایستادگی و پیشرفت" و با اجرای ۱۵۰ برنامه متنوع فرهنگی با مشارکت مساجد و حرکت مردمی برگزار می‌شود.

۱۸ کارگروه  برای برگزاری چهلمین سال پیروزی انقلاب

صادق جباری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلپایگان نیز تصریح کرد: دشمنان با ایجاد تنش‌ها و جنگ اقتصادی و فرهنگی می‌خواهند، نگذارند که مردم شاهد چهلمین سال انقلاب باشند.

وی افزود: با ایجاد امید و انگیزه به خصوص در برنامه‌های چهلمین سال انقلاب، دشمنان را ناکام خواهیم گذاشت.

جباری گفت: مقایسه عملکرد قبل و بعد انقلاب و ارائه عملکرد ادارات در ایجاد و افزایش انگیزه مردم شهرستان تاثیر گذار است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلپایگان خاطرنشان کرد: ۱۸ کارگروه برای برگزاری چهلمین سال انقلاب تشکیل شده است که مسئولیت ستاد با امام جمعه است.

کد خبر 359194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.