ترافیک بزرگراه‌ها سنگین‌تر از خیابان‌های مرکزی شهر

در این لحظات بزرگراه های شهر در این لحظات ترافیک بیشتری نسبت به خیابان‌های مرکزی شهر دارند، به عنوان مثال از سمت مجموعه پل‌های دفاع مفدس که وارد بزرگراه صفه شوید و به سمت کوه صفه حرکت کنید ترافیک قابل توجهی را مشاهده خواهید کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ترافیکی شهر، سه‌شنبه ساعت 19:30- اگر در بزرگراه شهید صیاد شیرازی از پل غدیر به سمت  سمت بزگراه شهید آقابابایی در حال حرکت باشید، با ترافیک سنگینی رو به رو می‌شوید.

بزرگراه شهید خرازی از سمت پل وحید به سمت خروجی خیابان امام خمینی(ره) شدیدترین ترافیک ممکن در سطح بزرگراه های شهر اصفهان را دارد.

اوضاع ترافیک در خیابان‌های مرکزی شهر متعادل‌تر است، روی پل فردوسی هر دو مسیر رفت و برگشت رفت و آمد خودروها روان است.

در مسیر جنوب پل ابوذر اوضاع تردد خودروها آرام است، مسیرهای حاشیه رودخانه زاینده رود نیز ترافیک چندانی ندارد، همچنین در بزرگراه شهید چمران تعداد خودروها زیاد است، اما تردد آنها به آرامی انجام می‌شود.

در سه شنبه‌های بدون خودرو انتظار می‌رود شهروندان در سفرهای درون شهری بیشتر از وسایل حمل ونقل عمومی استفاده کنند.

پارک دوبل خودروها در برخی از خیابان‌های شهر از جمله عبدالرزاق، شمس‌آبادی، حکیم نظامی و احمدآباد تخلفی عادی به شمار می‌رود.

در مسیر شمال به جنوب میدان ۲۵ آبان تا میدان شهدا تردد خودروها به خوبی صورت می‌گیرد، همچنین در میدان احمدآباد و خیابان‌های بزرگمهر و سروش رفت و آمد روان است.

کد خبر 359175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.