کمیته ویژه کنترل آنفولانزا در شهرضا تشکیل شد

شهرضا – فرماندار شهرضا گفت: کمیته‌ ویژه‌ای برای کنترل بیماری آنفولانزا در این شهرستان تشکیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، علی‌اصغر رفیعی‌نژاد عصر امروز (سه‌شنبه) در جلسه بررسی وضعیت آنفولانزای فوق حاد پرندگان در این شهرستان، تصریح کرد: مهمترین رسالت مسئولان در هر شرایطی تأمین امنیت و سلامت مردم است.

وی ادامه داد: تجربه دوران دفاع مقدس نشان داد، اتحاد و همدلی مسئولان در شرایط بحرانی می‌تواند بزرگترین مشکلات را حل کند.

فرماندار شهرضا با بیان اینکه حل مشکلات نیازمند روحیه جهادی مدیران و استفاده از همه ظرفیت‌های موجود است، خاطرنشان کرد: تا زمانی که مشکل بوجود آمده در یک منطقه برطرف نشود، هیچ یک از مدیران و مسئولان حق ندارند احساس راحتی و آرامش کنند.

رفیعی‌نژاد با اشاره به کشف یک کانون بیماری آنفولانزای فوق حاد پرندگان در این شهرستان، تأکید کرد: در حال حاضر مقابله با این بیماری و جلوگیری از شیوع آن، نخستین و مهمترین اولویت دستگاه‌های اجرایی شهرستان است.

وی با بیان اینکه کوتاهی در مقابله با این بیماری پذیرفته نیست، اظهار کرد: تا اطلاع ثانوی، همه امکانات شهرستان برای مبارزه با این بیماری بسیج می‌شود.

فرماندار شهرضا با بیان اینکه زیان‌های مالی و اقتصادی تنها بخشی از آسیب‌های ناشی از شیوع این بیماری است، تصریح کرد: در شرایط فعلی فشارها و اقدامات دشمنان برای مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی بیشتر شده و به همین دلیل، باید با هر تهدیدی با قاطعیت برخورد شود.

رفیعی‌نژاد با بیان اینکه در شرایط فعلی مبارزه با بیماری آنفولانزای فوق حاد پرندگان یک رسالت ملی است، اظهار کرد: کمیته ویژه‌ای برای کنترل این بیماری در شهرستان تشکیل می‌شود و نمایندگان تام‌الأختیار ادارات در آن، تا مهار کامل این بیماری به صورت شبانه‌روزی تلاش می‌کنند.

کد خبر 359163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.