آمریکا بیهوده دست و پا می‌زند

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت:صحبت‌های اخیری که از مایک پومپئو و سایر مقامات آمریکا می شنویم که می‌گویند اگر دولتمردان ایران می‌خواهند مردم گرسنه نباشند، باید شروط آمریکا را بپذیرند، اینها به تعبیر ما دست و پا زدن بیهوده است.

حجت‌الاسلام احمد سالک پیرامون اظهارات مقامات آمریکایی در مورد اعمال حداکثر فشار بر ایران برای تسلیم شدن آن‌ها به خبرنگار ایمنا گفت: نکته اولی که باید عرض کنم این است که به قول فرمایش حضرت امام(ره) "آمریکا شیطان بزرگ" است.

وی افزود: این شیطان بزرگ در طول۴۰ سالی که از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته علاوه بر اینکه سیلی محکمی از ملت و رهبری ایران خورده است، تمام توطئه ها و نقشه های نظامی، سیاسی و اقتصادی اش با وحدت امت و با استقامت، صبر، مقاومت، بینش و بصیرت این ملت ایران خنثی شده است.

حجت‌الاسلام سالک تأکید کرد: صحبت‌های اخیری که ما از مایک پومپئو و سایر مقامات آمریکا می‌شنویم که می‌گویند اگر دولتمردان ایران می‌خواهند مردم گرسنه نباشند، باید شروط آمریکا را بپذیرند و یا صحبت های دیگری که با مفهوم فشار بر ایران مطرح می شود، اینها به تعبیر ما دست و پا زدن بیهوده است؛ همانند گربه ای که در یک اتاق گرفتار شده برای نجات خودش به این طرف و آن طرف می زند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز آمریکا در شرایطی است که منفور ملت‌های جهان قرار گرفته است و باید بدانند که گذشت، آن دورانی که با لشکر کشی و زورگویی کشورها را استعمار می کردند، حال ملت‌های جهان بیدار شده اند و در مقابل آن ها با قدرت می ایستند.

وی تأکید کرد: حرف های اخیر سران سیاسی آمریکا به جز ابراز وجود برای اینکه در مقابل دیگر کشورهای ضعیف بگویند ما ابر قدرت هستیم، چیز دیگری نیست؛ چرا که آنها از ایران و  انقلاب اسلامی شکست فاحشی در سطح جهانی به ویژه خاورمیانه خورده اند.

حجت‌الاسلام سالک تصریح کرد: دلیل این امر هم روشن است؛ جمعه این هفته سی و چهارمین جمعه‌ای بود که مردم غزه به سمت سرزمین‌های اشغالی حرکت کردند و بیش از ۳۰۰ موشک به سمت اسرائیل رفته است؛ این قدرت تشعشعاتی از این انقلاب است و اسرائیل و آمریکا شکست خورده هستند و دست و پا می زنند.

وی در رابطه با رفتار و برخورد دولت و ملت ایران در قبال این خصومت‌ها گفت:ما تنها و تنها باید وحدتمان را حول محور ولایت حفظ کنیم.

کد خبر 359098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.