سهم چهارمحال و بختیاری از عوارض آلایندگی صنایع اصفهان مشخص شود

نماینده استان چهارمحال و بختیاری در شورای عالی استان‌ها گفت: باید سهم استان چهارمحال و بختیاری از مالیات بر ارزش افزوده و عوارض آلایندگی استان اصفهان مشخص شود؛ چراکه این عوارض، هزینه شهر و شهروندان می شود.

به گزارش ایمنا، لطف‌الله شیخ سامانی در جلسه داخلی شورای اسلامی استان متبوعش اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی دستاوردهای ماندگاری توسط مهندسان داخلی در صنایع  برای کشور همانند شرکت سهامی ذوب آهن  اصفهان و فولاد مبارکه رقم زده شده است. به همین دلیل انتظار می رود امروز در پرتو همدلی و جمع نگری تعامل کارخانه ذوب آهن و فولاد با استان های همجوار رقم زده شود  .

نماینده استان چهارمحال و بختیاری در شورای عالی استانها تصریح کرد: پرداخت مالیات برارزش افزوده و عوارض آلایندگی صنایع از جمله مطالباتی است که همواره در استان چهارمحال و بختیاری نقل محافل بوده است. لذا باید سهم این استان از مالیات بر ارزش افزوده و عوارض آلایندگی مشخص شود؛ چراکه این عوارض، هزینه شهر و شهروندان می شود.

 شیخ سامانی افزود: بایستی دولت در راستای حمایت از استان هایی که میزان آلایندگی آنها کم و یا صفر است تمهیدات لازم جهت اختصاص بسته های تشویقی را اتخاذ کند .

کد خبر 359068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.