دشمن با جنگ فرهنگی سرمایه‌های انقلاب را نشانه گرفته است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان لنجان گفت:امروز دشمن دریافته که با جنگ سخت علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی راه به جایی نخواهد برد، از این رو با جنگ نرم و نفوذ فرهنگی به سمت استحاله فرهنگی و معنوی آینده‌سازان نظام مقدس جمهوری اسلامی حرکت کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، محمود سلطانی در نشست شورای فرهنگ عمومی این شهرستان، با بیان اینکه در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم و باید دستاوردهای نظام در جامعه به درستی تبیین شود، اظهار کرد: امروز دشمنان با انواع ترفندها و توطئه‌های مختلف در میدان حاضر شده و همچون ۴۰ سال گذشته به فکر براندازی و شکست انقلاب اسلامی هستند و در این شرایط توجه و تبیین دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب برای خنثی کردن دسیسه آنان امری ضروری به‌ شمار می‌آید.

وی با بیان اینکه دشمن با جنگ نرم و فرهنگی سرمایه‌های انقلاب اسلامی را نشانه گرفته است، افزود: در تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی باید به نسل جوان نگاهی ویژه داشت تا همچون دوران انقلاب، جنگ تحمیلی و دوران سازندگی که به جوانان کشور اعتماد و میدان داده شد و در نهایت به استقلال، آزادی و رسیدن به جایگاه علمی و اقتدار کنونی کشور در جهان ختم شد این روند به دست جوانان و نخبگان امروز و فردای کشور ادامه پیدا کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان لنجان تصریح کرد: امروز دشمن دریافته که با جنگ سخت علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی راه به جایی نخواهد برد از این‌رو با جنگ نرم و نفوذ فرهنگی به سمت استحاله فرهنگی و معنوی آینده‌سازان نظام مقدس جمهوری اسلامی حرکت کرده است.

وی با بیان اینکه رشد و تعالی فرهنگ عمومی نیازمند همت همگانی است، ادامه داد:امروز باید با رویکردی عملیاتی، میدانی و اجرایی به مسائل ملموس فرهنگی جامعه پرداخته شود و در این مسیر باید در انجام کارها گروهی عمل کرد تا به موفقیت دست پیدا کینم.

سلطانی با بیان اینکه شورای فرهنگ عمومی بستر ساز همگرایی و اتحاد هرچه بیشتر نهادهای اجرایی در فعالیت های فرهنگی است، اضافه کرد: حرکت‌های فرهنگی در شهرستان لنجان باید با پویایی انجام گیرد و در این مسیر باید متناسب با نیازها از ظرفیت‌های موجود در شهرستان استفاده کرد تا زمینه گسترده‌تر فعالیت‌های فرهنگی مهیا شود.

وی تصریح کرد: شورای فرهنگ عمومی شهرستان لنجان برنامه‌های مدونی را در راستای پیشرفت و نهادینه کردن فرهنگ عمومی در جامعه دارد و امیدواریم با تلاش همه مسئولان، کمیته‌ها و نخبگان مسایل فرهنگی به خوبی با رصد و با ارایه راه‌حل‌های اجرایی به نقش خطیر این شورا، جامه عمل پوشانده شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان لنجان با بیان اینکه بسترهای تکریم ارباب رجوع در ادارات و نهادهای مختلف این شهرستان باید تقویت شود، خاطرنشان کرد: طرح تکریم و جلب رضایت ارباب رجوع، از جمله مباحث مهمی است، که در دستگاه‌های دولتی شهرستان لنجان باید مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 359028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.