طرح های سفر قبلی به آذربایجان غربی تکمیل می شود

رییس جمهوری کشورمان با ابراز خوشحالی از سفر به آذربایجان غربی گفت: در این سفر طرح‌های سفر قبلی تکمیل و تعدادی طرح نیز بهره برداری می شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، حسن روحانی در بدو ورود به آذربایجان غربی در فرودگاه خوی در جمع خبرنگاران گفت: در این سفر همچنین طرح های جدیدی که مورد نظر است در شورای اداری بررسی و تصویب می شود.

وی اظهار کرد: بسیار خوشحالم که در ماه ربیع الموعود خداوند این توفیق را به من و هیات همراه داد تا میهمان مردم دلاور و مرزدار آذربایحان غربی باشیم و در آغاز این سفر به زیارت مردم شریف و عالم پرور و شهید پرور خوی آمدیم.

رییس جمهوری ادامه داد: در این سفر طرح‌های مهمی همچون بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی خوی و خط آهن مراغه- ارومیه که بسیار تاثیرگذار است، افتتاح می شوند.

رییس جمهوری و اعضای هیات دولت در بدو ورود به فرودگاه خوی مورد استقبال مقام‌های ارشد کشوری و استانی قرار گرفتند. روحانی در سفر یکروزه خود به آذربایجان غربی ضمن سخنرانی در جمع مردم استان در ورزشگاه شهید چمران خوی، در مراسم افتتاح طرح‌های عمرانی و درمانی از جمله راه آهن ارومیه شرکت و در جمع اعضای شورای اداری و نخبگان آذربایجان غربی سخنرانی می کند.

نخستین دور سفر استانی حسن روحانی به آذربایجان غربی در اواسط خردادماه سال ۱۳۹۵ انجام شد که در آن ۱۷ هزار میلیارد ریال طرح به تصویب رسید که نزدیک به ۸۰ درصد آن تا کنون اجرایی شده است.

کد خبر 359011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.