قاسمی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان شد

با حکم سرپرست استانداری اصفهان، مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری، به سمت سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان منصوب شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، در حکم محمد علی شجاعی خطاب به حیدر قاسمی آمده است:

با عنایت به مراتب تعهد و تجربیات ارزنده جنابعالی، بدینوسیله به عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان منصوب می‌شوید تا بنابر شرح وظایف ابلاغی از سوی وزارت کشور در زمینه های سیاسی، اجتماعی و امنیتی نسبت به برنامه ریزی، پیگیری و اجرای امور ذیربط اقدام فرمائید.

تعامل سازنده با مراجع و مبادی ذیربط در هر دو سطح استانی و ملی، رعایت اولویت های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی با تأکید بر پاسخگو بودن و رفع مشکلات مردم و نیز تلاش وافر در توسعه فرهنگی، مشارکت های مدنی، اجتماعی و سیاسی مردم، گروهها و احزاب، همچنین اعتلای نشاط اجتماعی و روح همکاری و همدلی مردم و زمینه سازی برای توسعه همه جانبه استان از جمله انتظارات اینجانب می باشد.

موفقیت جنابعالی را در انجام وظایف محوله در راستای تحقق اهداف عالیه نظام مقدس نظام جمهوری اسلامی و سیاست ها و برنامه های دولت تدبیر و امید از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

کد خبر 358992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.