واحدهای صنفی فروش پوشاک نامتعارف مردانه پلمب شد

رییس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان گفت: با اجرای طرح بازدید و کنترل واحد های صنفی پوشاک مردانه، تعداد ۱۲ واحد صنفی فروش پوشاک نامتعارف مردانه در شهر اصفهان شناسایی و پلمپ شدند.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نیروی انتظامی استان اصفهان، سرهنگ محمدحسین اسماعیلی اظهار کرد: در راستای ارتقای امنیت اخلاقی و اجتماعی و برخورد با فروشندگان پوشاک‌های نامتعارف طرح نظارت بر واحدهای صنفی پوشاک مردانه در دستور کار ماموران اداره نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: در همین راستا ماموران  از ۴۶۰ واحد صنفی بازدید به عمل آوردند که در نهایت، تعداد ۱۲ واحد صنفی به علت عدم رعایت قوانین و مقررات مربوطه با دستور مقام قضائی پلمپ شدند.

سرهنگ اسماعیلی ادامه داد: در این طرح همچنین برای  ۲۰ واحد صنفی دیگر اخطاریه پلمپ صادر و از متصدیان۹۰  واحد صنفی تعهد کتبی اخذ شد.

رییس پلیس امنیت عمومی استان با اعلام تداوم و تشدید این گونه برنامه ها و اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس، از عموم شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کد خبر 358976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.