ترافیک سنگین در بزرگراه شهید خرازی

در هر دو مسیر رفت و برگشت بزرگراه شهید خرازی به ویژه در حوالی خروجی آتشگاه حجم خودروها به قدری سنگین است که شاهد قفل ترافیک در آن هستیم.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ترافیکی شهر، یکشنبه ساعت 20- رفت و آمد خودروها در مسیر جنوب به شمال پل فردوسی به کندی انجام می‌شود.

بر اساس این گزارش، پارک دوبل خودروها در خیابان‌های عبدالرزاق و شمس آبادی باعث افزایش ترافیک شده است، در خیابان یکطرفه آمادگاه، موتورسیکلت سواران بدون داشتن هیچ نگرانی از اعمال قانون به صورت خلاف در حال تردد هستند.

دورتادور میدان آزادی به نوعی آشفتگی در رفت و آمد خودروها مشاهده می‌شود، توقف تاکسی‌ها و مسافربرهای شخصی بخشی از مسیرهای تردد در میدان را مسدود کرده است.

همچنین در ورودی خیابان جی، توقف خودروها در ایستگاه اتوبوس، موجب شده تا اتوبوس‌های درون شهری وسط خیابان، مسافران خود را پیاده کنند و همین امر، ترافیک این محور را تشدید کرده است.

زیرگذر میدان امام علی(ع) در مسیرهای منتهی به خیابان‌های عبدالرزاق و هاتف بسیار شلوغ، اما خروجی این میدان به سمت میدان احمدآباد خلوت است.

مسیر خیابان کاوه حدفاصل پل چمران تا پایانه مسافربری کاوه رفت و آمد خودروها به سختی انجام می‌شود، به ویژه در حوالی پایانه که تخلف پارک دوبل خودروها عامل اصلی تشدید ترافیک است.

در هر دو مسیر رفت و برگشت بزرگراه شهید خرازی به ویژه در حوالی خروجی آتشگاه حجم خودروها به قدری سنگین است که شاهد قفل ترافیک در آن هستیم.

در مسیر رفت و برگشت خیابان شیخ صدوق شمالی، تردد خودروها به سختی انجام می‌شود که یکی از دلایل آن پارک دوبل خودروها و تغییر ناگهانی مسیر رانندگان است.

کد خبر 358969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.