جای قلعه‌نویی روی نیمکت سپاهان محکم است

در شرایطی که امیر قلعه‌نویی و سپاهان روزهای بسیار موفقی را پشت سر می‌گذارند حاشیه‌سازی آبی‌ها برای بر هم زدن تمرکز امیر قلعه‌نویی آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دوران موفق حضور امیر قلعه‌نویی در لیگهای نهم و دهم که با کسب دو عنوان قهرمانی برای تیم فوتبال سپاهان همراه شد آنقدر خاطرات خوشی برای طرفین رقم زده بود که در این ۱۰ سال دوری امیر قلعه‌نویی از تیم سپاهان بارها زمزمه‌هایی مبنی بر حضور دوباره او در اصفهان شنیده شده بود. اما هر بار به دلیلی این انتقال عملی نشد تا در نهایت در اواخر لیگ قبلی و در دورانی که ذوب‌آهن در کورس عنوان نایب قهرمانی لیگ قرار گرفته بود خبر رسید که کار امیر قلعه‌نویی و سپاهان به مرحله نهایی رسیده و سرمربی ذوب‌آهن با جابجایی چند کیلومتری در شهر اصفهان از زمین چمن ورزشگاه ملت به مجموعه فردوس در کنار کوه آتشگاه خواهد رفت تا سپاهان را آماده حضور در لیگ کند.

حضور قلعه‌نویی در سپاهان هرچند که همراه با هزینه‌ بود و سپاهان مجبور شد برای خریدهای جدید دست به جیب شود ولی با این حال اثرات حضور قلعه‌نویی در سپاهان و میزان محبوبیتش در بین هواداران آنقدر زیاد هست که همه هواداران انتظار دارند این سرمربی برای چند فصل متوالی بر روی نیمکت سپاهان بنشیند.

سپاهان با امیر قلعه‌نویی قهرمان بشود و یا نشود همیشه در قالب یک تیم مدعی در فوتبال ایران حضور دارد و این برای هواداران سپاهان که در حد فاصل لیگ پانزدهم تا هفدهم تیمشان شرایط خوبی نداشت نکته بسیار مثبتی به شمار می‌آید. از طرف دیگر قلعه‌نویی با کسب پنج عنوان قهرمانی در لیگ به عنوان چرافتخارترین مربی حاضر در این مسابقات به حساب می‌آید و تقریبا در هر فصل مشتری‌های مخصوص به خودش را داشته است.

مس کرمان، تراکتورسازی، ملوان، ذوب‌آهن و سپاهان تیم‌هایی بوده‌اند که در این سال‌ها به غیر از استقلال خواهان حضور قلعه‌نویی بر روی نیمکت خودشان شده‌اند و این سرمربی هم کارنامه قابل قبولی از خودش به جا گذاشته است. با این وجود چند روزی است که شایعاتی مبنی بر تمایل استقلال برای جذب امیر قلعه‌نویی به گوش رسیده و این مسئله کمی هواداران سپاهان را نگران کرده است.

استقلال بر خلاف پیش‌بینی‌ها با وینفرد شفر شرایط خوبی ندارد و تقریبا از کورس مدعیان خارج شده است. از طرف دیگر بقیه مربیان استقلالی مثل صمد مرفاوی، پرویز مظلومی و علیرضا منصوریان هم آزمایش خودشان را بر روی نیمکت استقلال پس داده‌اند و در این شرایط امیر قلعه‌نویی می‌تواند به عنوان یک نجات دهنده بر روی نیمکت استقلال بنشیند.

اما از طرف دیگر نباید فراموش کرد که سپاهان یک باشگاه دلخواه و باب میل امیر قلعه‌نویی است و او از زندگی در اصفهان همواره تعریف کرده است. ضمن اینکه یکی از آرزوهای امیر قلعه‌نویی که بنا بر گفته خودش در پایان لیگ دهم نتوانست به آن دست پیدا کند رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا و قهرمانی در این مسابقات است که همیشه با حسرت از آن تیم پرمهره و آماده یاد می‌کند که با بی تدبیری مدیران وقت امکان ادامه کار با امیر قلعه‌نویی را پیدا نکرد.

با این وجود یک مصاحبه جهت دار از جانب یکی از رسانه‌های منتسب به تیم استقلال با مسعود تابش مدیرعامل سپاهان و استفاده از جملاتی دو پهلو باعث شد تا نام امیر قلعه‌نویی و استقلال در یک خط قرار بگیرد و این مسئله ممکن است تمرکز سرمربی سپاهان را که البته مرد کم تجربه‌ای هم نیست بر هم بزند.

آنطور که از صحبت‌های مدیرعامل سپاهان بر می‌آید این باشگاه در امضای قرارداد دو ساله با امیر قلعه‌نویی همه نکات لازم را رعایت کرده و جای قلعه‌نویی روی نیمکت سپاهان محکم است و اگر خود او تمایل داشته باشد راه برای ادامه کار او در سپاهان فراهم است. اما نباید فراموش کرد که آبی‌های پایتخت به عنوان رقیب اصلی سپاهان در این سال‌ها از تلاش دست نخواهند کشید و مدیران سپاهان باید خیلی بیشتر از این‌ها حواسشان به حاشیه‌سازی‌های رقبا باشد.

کد خبر 358935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • قاسم حاتم زاده RO ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
    0 0
    به انها بگوئید با دم شیر بازی نکنند!!!