دستور تسریع بهره‌برداری از مرکز جامع کاهش آسیب اصفهان صادر شود

رییس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه اقدامات اولیه و زیرساختی برای راه‌اندازی مرکز جامع کاهش آسیب اصفهان انجام شده است، افزود: از شهردار اصفهان درخواست داریم تسریع برای آغاز عملیات اجرایی این پروژه را در دستور کار خود قرار دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کوروش محمدی صبح امروز (یکشنبه) در بخش تذکرات در پنجاه و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن تسلیت درگذشت تاج الدین و نوربخش اظهار کرد: با شروع فصل سرما ساماندهی کارتن‌خوابها، کودکان خیابانی و متکدیان باید در دستور کار مسئولان ذی ربط قرار گیرد.

وی افزود: مرکز نگهداری کارتن‌خواب های اصفهان با مشکلات شدید تامین مالی رو به رو شده است و برخی دستگاه‌ها به تعهداتشان در این خصوص عمل نکرده‌اند.

رییس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: مبالغ اندکی در حوزه ساماندهی کارتن‌خواب‌ها در نظر گرفته شده است و دستگاه‌های مسئول در زمینه ساماندهی این افراد، بر اساس دستورالعمل‌های جلسات مختلف که در استانداری، شورای شهر و ... برگزار شد باید به وظایف خود عمل کنند.

وی با بیان اینکه اقدامات اولیه و زیرساختی برای راه‌اندازی مرکز جامع کاهش آسیب اصفهان انجام شده است، افزود: از شهردار اصفهان درخواست داریم تسریع برای آغاز عملیات اجرایی این پروژه را در دستور کار خود قرار دهد.

کد خبر 358933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.